Gå til innhold

Håpløs D-pad på Switch Pro Controller


Olav

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri trodd at Nintendo skulle få til å lage en kontroller med håpløs D-pad, men D-paden på Pro Controller flyr i alle retninger. Jeg spiller en del retro spill, spill som sees ovenifra, slosspill, og plaformere hvor jeg foretrekker D-paden.

Jeg har sett at det går an å fikse dette til en viss grad ved å skru fra hverandre kontroller og bruke teip på kontaktene. Er dette trygt?

Det ser ut til å være ca fem utgaver av kontrollen, men jeg vet ikke hvordan jeg får sett hvilken versjon av kontrollen jeg har da det ikke kommer like tydelig frem på esken. Er dette noe som har blitt forbedret i nyere versjoner av kontrollen?

Eller fungerer D-paden på 8bitdo SN30 Pro+ eller en annen tredjepartskontroller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Thor. skrev (10 timer siden):

Jeg bruker min Switch pro kontroller på PC-en. Den er bedre enn alle andre kontrollere jeg har. Dpad-en er helt fin på min. Kanskje du kan reklamere?

Har du en relativt ny Pro kontroller da? Var rett å slett en design feil på de første med for store kontaktpunkt slik at den alt for lett får andre inputs en det du vil f.eks. opp når du trykker venstre på den.

Lenke til kommentar
53 minutes ago, Magnus Rydningen said:

Har du en relativt ny Pro kontroller da? Var rett å slett en design feil på de første med for store kontaktpunkt slik at den alt for lett får andre inputs en det du vil f.eks. opp når du trykker venstre på den.

Kjøpt april 2018 så litt over 3 år gammel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...