Gå til innhold

Gode tips for å gjøre om en tursekk til bæresekk for en hund på 8 kg


Anbefalte innlegg

Hei, de dyresekkene er jo svindyre, jeg tenker det må være mulig gjøre om en tursekk til bæresekk ? Jeg har en rase med korte bein og noen ganger vil jeg gå lengre turer og da er det ok for hunden få en pause - I tilegg trenger han mer eksponering til travle Oslo før jeg føler det er trygt for han gå i bånd rund trafikk osv. 

 

Om jeg syr inn et bånd som jeg kan hekte i selen hans så han ikke hopper ut? dere som har gjort det har dere brukt sekk med glideslås eller stropp? 

Noen tips? jeg finnes ikke kreativ den måten selv :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde et kjapt google-søk. De fleste dyresekker og bager jeg fant, koster fra 300 kr,- og oppover... De fleste lå på 5-600 kr,- Jeg syns ikke det var så veldig dyrt. Personlig hadde jeg kanskje vurdert denne:
https://www.zooplus.no/shop/hund/hundebur_tilbehor/transportvesker_hund/hundesekk/684674

- Selv om jeg ikke ville båret en hund på rygg i en by. Til nøds skulderveske. 

Skal du lage en løsning selv. Husk å ha godt med lufting til hunden.

Lenke til kommentar

han er en valp så vil ha noe han kan vokse i - samt med god kvalitet.  Han er liten så den er til skogsturer hvor det er litt for langt for han å gå  - Han skal kunne se ut og ha det behagelig ja, og sitte stødig.  

Den skal også brukes i Oslo på steder hvor det er for hektisk og vi har litt miljøtrening gjøre, før det er trygt for han gå nede på bakken , (hopping etter biler, løping etter biler etc) vil helst  bære han trygt til et sted vi kan begynne i det små.

Lenke til kommentar

Når jeg sier de er dyre så er det fordi jeg vil ha en sekk med kvalitet som denne

https://www.petster.no/hund/hundebag-bareseler/barevesker-til-hund/kurgo-baereveske-til-hund-g-train-k9-pakke-rod?tduid=9365f9c43a5d18262b805cdf306d4a0c&utm_source=tradedoubler&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Velkashopping.com (NO)

Synes mange av de som koster under tusen lappen er trange og små og litt humpete for hunden.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...