Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe


tulling03

Anbefalte innlegg

Jeg: Jaha? Så en Xbox kunne bråket som en bulldozer, men du hadde ikke brydd deg, du skal jo tross alt ikke spille mens foreldrene dine sover. How about ta en titt på fotball-resultatene i Dubai?

Støynivået på en Xbox er så lite at kun folk som er ute etter å finne negative ting ved maskinen vil finne på å klage på det. Jeg har aldri sagt at en Xbox kunne bråket som en bulldozer uten at jeg hadde brydd meg, slutt å forvreng virkeligheten og forhold deg til det jeg har skrevet.

 

Eller som det står på www.tothegame.com:

There are currently 140 games registered as upcoming for GAMECUBE.

There are currently 280 games registered as upcoming for XBOX.

There are currently 298 games registered as upcoming for PLAYSTATION 2.

 

Jeg: Hva har det å si, når GC selger mer enn Xbox og PS2?

 

Det eneste stedet GameCube selger mer enn PS2 er i din fantasi. GameCube selger bedre enn Xbox, det er riktig, men den solgte MYE mindre enn PS2 i fjor.

 

Feil. Kun GC får Resident Evil 4, Resident Evil Outbreak kommer kun på PS2.

 

Jeg: Vel, vi får Resident Evil Remake, Resident Evil Zero, Resident evil 2, Resident Evil 3 og Resident Evil 4. PS2 får Outbreak. Vel, greit, dere får ett nytt spill, vi får resten av serien. :p

 

Når ble det delt inn i lag her? Dere får og vi får? Dette er første symptom på uhelbredelig fanboyisme. Det er oss mot de andre. For guds skyld, ikke ta i de andre konsollene, dere kan bli fordervet! Forsvar vår konsoll som om den var vårt fotballag, alt for Nintendo/XBOX/PS2(stryk det som ikke passer) og Fedreland!

 

Jeg har, som sagt tidligere, alle konsollene, og lar de gode spillene avgjøre hvilken konsoll jeg skal spille på.

 

Feil. Xbox støtter digital lyd gjennom en digital forsterker, det gjør ikke GameCube. Stor forskjell om du har rett utstyr.

 

Jeg: Ja, det er riktig, men lyden på spill bryr meg der hvor sola sjelden skinner.

 

Helt sikkert. Men hvis GameCube hadde hatt bedre lyd enn Xbox, så ville alle Nintendo-fanatikerne viftet med det som nok et argument for at 'GameCube er best', eller som de fleste fanboyer skriver det 'GC ROXX!!!!!11'.

 

Meningsløst.

 

Jeg: Meningsløst? Grafikken rundt Xbox er hypet opp. GC presterer med grafikk - hver eneste gang. Derimot Xbox har et par gode grafiske spill her og der, men ikke noe mer...

 

Det er en meningsløs og subjektiv vurdering, og de som er opptatt av å vurdere grafikk på denne måten må gjerne få holde på. God grafikk er ikke en reell størrelse du kan måle. Like lite som du kan si at et maleri er bedre enn et annet maleri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en Gamecube... Så venter du på Final Fantasy: Crystal Chronicles, Harvest Moon: A Wonderful Life, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Tales of Symphonia, Baten Kaitos, Killer 7, Resident Evil 4, Pikmin 2, og alle de utallige prosjektene som ikke har fått release dato ennå(Geist, Star Fox, Unity, etc, etc)!

 

Mange bra spill kommer i år!

 

Niskivara :devil:

Lenke til kommentar
Hmm... Counter attack da!

 

BC, Prince of Percia(kommer til GC også)!

Hehe..

 

Glemte du ikke Metroid Prime 2??

 

 

Master D :devil:

Glemte mange spill, men jeg ville prøve å unngå de som det ikke er noe grunnlag for å si om kommer i år eller neste år. Jeg glemte også noen spill som kommer i år.

 

BC ser sinnsykt fett ut, men jeg tviler på at det kommer i år.:(

Lenke til kommentar
E du xboxer også? Hvilke andre spill ser du frem til da? Når man ser under xbox..

Nei, jeg er hardbarket Gamecube eier.

 

Jeg har lånt en X-box noen ganger, og kommer til å kjøpe en selv etter hvert. Ninja Gaiden og Fable er spill jeg vet at jeg vil ha. Ser også fram til Rare spillene, selvom jeg har hørt skumle rykter om at Rare faller i fra hverandre. Synes nå StarFox Adventures ikke var så ille som mange ville ha det til, og Grabbed by the Ghoulies har jeg bare prøvd såvidt, men det virker meget morsomt. Så jeg har ennå tro på Rare.

Ser også sinnsykt fram til Jade Empire. Bioware er jo sinnsykt gode til å lage rollespill enn om jeg ikke liker den type rollespill de lager til vanlig(Baldurs Gate, KotOR), men Jade Empire skal jo ha et selvlaget rollespill system og mer action-baserte kontroller. Og action har de jo bevist at de klarer med MDK 2.

Lenke til kommentar

Midt oppi kranglinga om hva som er best osv:

 

Alle digger forskjellige greier: Xbox, PS2, GC har alle fete fete fete ting, så hvis threadstarteren ikke fikk vondt i huet og bare kjøpte noe for lenge siden, så vil jeg gjerne foreslå:

 

Prøv å få testet litt av hver maskin. Noen kompiser som har?

Har GC selv og det er topp, men testa en supermodda xbox for litt siden og det var sinnsykt samtidig så er det mye cool på ps2...arrhhh...dette kommer aldri til å ta slutt :D

 

Du får morro for penga uansett hva du velger :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...