Gå til innhold

Konkurranse poeng


zoeytr

Anbefalte innlegg

Jeg er født i 1999, går i linje Realfag.
jeg tok psykolog 1&2 , R1&R2 , Fysikk 1&2 , morsmål nivå 3 .

jeg ønsker å gå til bygg ingeniør i Trondheim ( det er altså min første valget )

Mine konkurransepoeng (Ordinær kvote) Karakterpoeng: 42 poeng

+ Språk- og realfagspoeng: 4 poeng

+ Alderspoeng: 6 poeng

+ Tilleggspoeng: 2 poeng (kjønn poeng )

= 54 konkurransepoeng

opptakskrav er 53,4 . er det riktig ? Kan jeg går inn det fordi antall studieplasser i Trondheim er 105

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok rekna rett. Det kan godt være at du får studieplass, men du ligg for lavt til at du kan kan rekne med å kome inn.
Det du nemner som opptakskrav var nok lavate poengscoren som gav studieplass i fjor. Om nivået blir likt som i fjor så vil du med dine 54 poeng akkurat få ein av dei siste studieplassane.
Om det er fleire søkarar med fleire poeng som søker i år så vil poenggrensa gå opp, og du vil kunne risikere at du akkurat kjem under grensa. Merk at så lenge du er kvalifisert så er det alltid ein liten ekstrasjangs for at du kan få ein restplass.

Kva som blir poenggrensa i år er det vanskeleg å spå, men eg trur det er meir sannsynleg at den går opp enn at den går ned. Det er ikkje utenkeleg at det blir fleire søkarar i år. Etter koronaen kan det være ein del som har blitt arbeidsledige og som bestemmer seg for å ta utdanning, det vil presse opp snittet. Det kan også være at fleire har satt i sosial nedstenging og derfor fått meir tid til å fokusere på skulearbeidet og derfor har fått betre karakterer enn om dei også hadde hatt fritidsaktivitetar å styre med i tillegg til skulearbeidet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...