Gå til innhold

Hva synes dere om Oslomet? Er det et bra sted for å studere?


Anbefalte innlegg

tiavo skrev (9 timer siden):

Er en plass hvor folk kommer i grupper, for å sette seg ned og arbeide som gruppe. Ingen kommer for å være sosial, men å jobbe med gruppen - selv om en gjerne er noe sosialt med ens egen gruppe.

En kan bli øyeblikkelig bortvist, hvis en forstyrrer de andre gruppene.

 

"

§ 4-8.Utestenging og bortvisning

 

(1) En student kan bortvises med umiddelbar virkning hvis studenten forstyrrer undervisningen eller medstudenters arbeid.[...]."

Det er for å være sosiale, enten det er faglig eller annet. Oftest jobber folk, men noen ganger er det kun skravling og prat om ikke-faglig tema. Den paragrafen der sitter veldig langt inne å ta i bruk på datatorget. Skal være veldig til sjenanse for at noen blir bortvist derfra. Så aldri det i mine 3 år der og jeg var daglig på torget. Verste jeg så var at noen fikk beskjed om å dempe lyden litt og så gikk alt fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gategutt22 skrev (På 12.6.2021 den 16.38):

https://www.oslomet.no/studier/tkd/informasjonsteknologi

Hei! Kan noen bruke litt fritid til å lese dette studiet?

Hva synes dere om kvalitet av Oslomet? Er det et bra sted for å studere? Man med profil fra Oslomet har muligheter til å få jobb i framtid? Takk

Moderator:
Splittet ut i fra denne tråden:

 

Hei, hvordan er denne linjen? Det er mulig jeg kommer inn her hvis jeg ikke kommer inn på informatikk på UiO. Veit ikke om jeg misforstod, men er det mulighet for å bytte hvis man har gått 1 år informasjonsteknologi til 2 året på UiO programmering? Sikkert et dumt spørsmål men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...