Gå til innhold

Idyll Disco


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Point proven :p

 

Neida, siden var lekker den. ingenting å klage på :thumbup:

må si at jeg ikke er 100% fornøyd med programmerings delen, men jeg kan ikke begynne å klage på programmereren når jeg vet at han er bedre enn meg på den delen, men han skulle hatt litt design spirit også i seg, da hadde det blitt smooth

Lenke til kommentar

Very knaskens indeed!

 

Det eneste som ødela bittelitt var bildene. De brøt litt med det ellers stilrene designet, men det er vel neppe noe å gjøre med. Eneste måtte være at de fikk en liten touch av grunnfargen din, og at bildet ble slik de er nå med en mouseover, men det blir sikkert for mye arbeid, og det ser ut som du har lagt ned nok arbeid allerede.

 

Jeg får, som PoleCat, gåsehomper når jeg ser den.

 

Terningkast 5 :thumbup:

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

et par ting.. (I tillegg til det HalTan videresendte fra meg..)

 

- Bakgrunnen var jo NESTEN grei nok.. (GRID!!!!) Til venstre er den nesten bra, men til høyre for siden ser den ikke bra ut.. passer ikke inn..

Vill fada grid'en nedover.. hvis du skjønner hva jeg mener... ;)

(ser nesten ut som om bakgrunnen ble hasetarbeid, a la "siden skal opp NUH og vi har ingen bakgrunn..." )

- Et par sprekker her og der i designet.. tåler designet dynamisk innhold?

f.eks. hvis noen skriver en laang nyhet? (bare lurer.. )

- Liker heller ikke helt hvordan sia ender på hver side.. altså.. overgangen mellom side og bakgrunn.. tror den hadde blitt MYE fetere om den var fade'a over istedet for den lyse "borderen" som er der nå... (men det er jo ikke opp til meg.. ;) )

 

That's my critics.. ikke ta det ille opp, men var bare ting jeg la merke til som kunne forbedres...

 

Btw.. bakgrunnen var det første jeg la merke til, og som gjorde helhets-inntrykket "a bit worse" enn det kunne vært..

 

Btw2.. bildene funker ikke.. ;) (å trykke på altså.. finnes ikke på serveren sier den..)

 

btw3.. edit> noe av kritikken gjelder vel designet, og/eller implenteringen av kode...

 

btw4.. *kosa tjcombo* (selv om du er en konkurrent.. ;) )

 

peace out... *fly, fly, flyyyy awaaay*

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Føler jeg er litt seint ute med å si dette, men det der var meget snasent! :thumbs:

 

 

Et lite off-topic friendly advice ang. Phoenix ITproNet: Engelsken på den siden ligner ikke grisen. Den eller de som står for teksten på den siden bør ta seg et kveldskurs i engelsk eller overlate jobben til andre. :wow:

Lenke til kommentar
Et lite off-topic friendly advice ang. Phoenix ITproNet: Engelsken på den siden ligner ikke grisen. Den eller de som står for teksten på den siden bør ta seg et kveldskurs i engelsk eller overlate jobben til andre. :wow:

Tanken har slått meg ja... :ermm: Og nei, et utkast er IKKE et "outcast".

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Driiiiiiit fet side!!

Sier luxus så det holder.

Drit i de som sier at det ikke ligner på en side for et diskotek. Samme det vel? Siden ser drit bra ut, og det er det som tells!

Keep it up, det der var drit bra! :thumbup:

:scared: w000t!

 

Det var da som søren. Ok ok, men neste gang så skal layoutsene være IMPRESSIVE for alle!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...