Gå til innhold

Idyll Disco


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice detta :)

 

Eneste jeg syntes var litt rart, kanskje for di det hele er et bilde, teksten virka fadea.... det ble nesten litt tåkete hele greia som jeg fant ubehaglig.

 

Men få det skarpere og i html så tenker jeg det vil være nærmest perfekt  :thumbs:

ja i helvet3. på hjemme pc skjermen ble den smooth, men på jobben ble den litt blura og fukka..

 

ska fixe den litt skarpere ;). thnx m8

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

Sitter på laptop nå, og der mener jeg skjermen er bra så....

 

Men kan sjekke på LCD da jeg kommer hjem, tror ikke det er noe forskjel men.

 

Er kjipt å lage noe du tror er bra også kommer du på en nyere/bedre skjerm og ser med skrekk at det ikke er som det skal.....

 

EDIT: Som sagt er den litt rar på kantene nå, men regner med at det blir bedre med noe ramme i ekte html, og ikke bare midstilt bilde :D

Endret av Svendsen
Lenke til kommentar
Sitter på laptop nå, og der mener jeg skjermen er bra så....

 

Men kan sjekke på LCD da jeg kommer hjem, tror ikke det er noe forskjel men.

 

Er kjipt å lage noe du tror er bra også kommer du på en nyere/bedre skjerm og ser med skrekk at det ikke er som det skal.....

Faktisk, hjemme pc/skjermen min er GÆRN! men den på jobben er ikke fult så gærn... :(

 

Ble pissed off av resultatene med jobbens pc skjerm.

Lenke til kommentar

Vel, som de fleste (alle?) arbeidene dine; Sweeeeeeeet.. ;)

 

Ting:

- Sitter med LCD-skjerm og noe av skriften ser litt "svak" ut..

- Teksten gidder jeg ikke kommentere.. :)

- Teksten på knappene bør ha mellomrom når det er to ord.. (Logg Inn, Last Opp osv)

- Login seksjonen er najs.. :)

- Teksten i banneren kunne kanskje gjort noe mer utav, men enkelt er ofte det beste.. :ermm:

- Det kommer vel, men savner footer.

 

Som sagt; Sweeeeeeeet. :yes:

Lenke til kommentar

Tja, kontrastene er vel nevnt ;)

 

Ellers kan jeg vel bare si at siden var behagelig å hvile øynene på. Pen og rolig side, men kanskje den er litt for anonym hvis du skjønner hva jeg mener?

 

PS... Ble kanskje litt smør på flesk å ha "Idyll, the sound of luxury" på to steder? Ble litt i tvil på hva som var overskrift/header, uten at det har noe å si egentlig, men så var det det med førsteinntrykk da. ;) Kanskje sløyfe den øverste?

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar
Muligens litt vågalt fargevalg for et disco, men når det er så bra gjennomført gjør det meg ingenting.

Tusen takk PoleCat.

 

Hvorfor jeg valgte denne fargen?

Jo... Denne fyren skulle ha sida så elegant som mulig, en "comfort/luxus" design.

Av en eller annen grunn så synes jeg sånn lysebrun - gul farge er skikkelig luxus! :D

 

Kunden ville helst ha sida si i sølv og lyse rosa. men det ga selvfølgelig jeg F i :devil:

 

Kan i helvet3 ikke bruke lyse rosa da! hehe....

Lenke til kommentar
Ikke sånn helt impregnert, akkurat. :ermm:

 

+

Digga høytalerne! De var konge! :D

Ellers veldig standard tjcombo. Noe som er bra.

Nice login.

 

-

Menyen er noe av det jeg vil gi trekk for. Ikke spess original, men det viktigste er at fonta ikke er mye å skryte for. Hva med å senke den ett hakk?

hva mener du med at den ikke er original? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...