smil.) Skrevet 5. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2021 Er det noen som vet hva slags merke dette er? er det loppebitt eller noe lignende? Lenke til kommentar
Gjest 4c465...da0 Skrevet 5. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2021 Jeg legger bare merke til tverrgående arr. Anonymous poster hash: 4c465...da0 Lenke til kommentar
smil.) Skrevet 5. juni 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2021 Gjest 4c465...da0 skrev (7 minutter siden): Jeg legger bare merke til tverrgående arr. Anonymous poster hash: 4c465...da0 det er ca 10 år siden det skjedde så bare å ignorere det og ikke kommentere hvis du ikke har et svar til det jeg spurte om:-) 1 Lenke til kommentar
xrays Skrevet 5. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Det hender at jeg har fått merker på kroppen, der jeg tenker at det er noe utenom jordisk som har vært og tuklet med kroppen min mens jeg sov om natten Fordi det har vært et mønster. For eksempel prikker som danner trekant og senskant og Orions belte og orion konstellasjon. Fikk et trykk i ansiktet også en en 5 kant og det er faktisk sant. Gikk vekk etter ca 1 uke. Det har også dukket opp små prikker som jeg syns er unaturlige og de kan se litt ut som på bildet ditt Dettte er sant Endret 5. juni 2021 av xrays Lenke til kommentar
xrays Skrevet 5. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2021 Her er ett merke som var på låret over natten. Det var der i en uke før det forsvant. Lenke til kommentar
smil.) Skrevet 5. juni 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2021 xrays skrev (10 minutter siden): Her er ett merke som var på låret over natten. Det var der i en uke før det forsvant. dette lignet sykt på det jeg har, hva tror du at det kan være?😱 Lenke til kommentar
xrays Skrevet 5. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) smil.) skrev (17 minutter siden): dette lignet sykt på det jeg har, hva tror du at det kan være?😱 Brune merker hadde jeg, som jeg skrev så tror jeg det er utenomjordisk som satte merker på meg, har hatt mye rare ting her hjemme da, dvs unaturlig aktivitet her de siste årene 😄 Det er jo ikke alle som tro på sånt da, tror mest det er for å gi oppmerksomhet "du blir sett" "vi ser til deg", "du er ikke alene", en hilsen er min opplevelse og tolkning. Og for min del til tider endel tolkning arbeid jeg må foreta meg og det med triangel, trekant, øye i midten av trekant. Har betydning. Endret 5. juni 2021 av xrays Lenke til kommentar
xrays Skrevet 6. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) Det kan jo være ulike grunner hva de merkene kom av. Men det du kan gjøre er å google på BILDER av: triangle mark on skin alien mark body etc , 😇 har lest at det er visst mange som får 3 prikker som danner et triangel på kroppen, som de ikke vet hvor kommerifra. Endret 6. juni 2021 av xrays Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 6. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2021 smil.) skrev (11 timer siden): er det loppebitt eller noe lignende? Hvordan oppstod merkene, over natten, eller på dagen? Klør de? Vokser de, eller krymper de? Er de flate eller opphøyde? Har du oppholdt deg en plass med mye insekter, f.eks skog eller badestrand? Lenke til kommentar
smil.) Skrevet 6. juni 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2021 Skandinav skrev (3 timer siden): Hvordan oppstod merkene, over natten, eller på dagen? Klør de? Vokser de, eller krymper de? Er de flate eller opphøyde? Har du oppholdt deg en plass med mye insekter, f.eks skog eller badestrand? jeg våknet med de, de var litt opphøyd om morningen så ble de flate etter det. Hadde bare vært litt ute i hagen. De klør ikke men hadde sånn lilla/blå merke rundt seg. De gjorde heller ikke vondt. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 6. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2021 smil.) skrev (1 minutt siden): jeg våknet med de, de var litt opphøyd om morningen så ble de flate etter det. Hadde bare vært litt ute i hagen. De klør ikke men hadde sånn lilla/blå merke rundt seg. De gjorde heller ikke vondt. Det er typisk lopper. Våre barn drar de med seg hjem fra barnehagen hver vår. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 6. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2021 smil.) skrev (6 timer siden): jeg våknet med de, de var litt opphøyd om morningen så ble de flate etter det. Hadde bare vært litt ute i hagen. De klør ikke men hadde sånn lilla/blå merke rundt seg. De gjorde heller ikke vondt. Da tipper jeg jordiske insektbitt fremfor utenomjordisk kontakt. Fugelopper er et god eksempel på hva det kan være. Mygg kan ikke utelukkes. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 7. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Skandinav skrev (19 timer siden): Da tipper jeg jordiske insektbitt fremfor utenomjordisk kontakt. Er ikke sikker på dette jeg asså. Kan ikke se på google bilder at det ligner på loppebitt 👀🧐👽 Endret 7. juni 2021 av xrays Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2021 xrays skrev (5 timer siden): Er ikke sikker på dette jeg asså. Det eneste vi vet med sikkerhet, er at vi skal dø en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå