Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er dette et insektbitt?


smil.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 4c465...da0 skrev (7 minutter siden):

Jeg legger bare merke til tverrgående arr. 

Anonymous poster hash: 4c465...da0

det er ca 10 år siden det skjedde så bare å ignorere det og ikke kommentere hvis du ikke har et svar til det jeg spurte om:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hender at jeg har fått merker på kroppen, der jeg tenker at det er noe utenom jordisk  som har vært og tuklet med kroppen min mens jeg sov om natten Fordi det har vært et mønster. For eksempel prikker som danner trekant og senskant og Orions belte og orion konstellasjon. 

 

Fikk et trykk i ansiktet også en en 5 kant og det er faktisk sant. Gikk vekk etter ca 1 uke. 

Det har også dukket opp små prikker som jeg syns er unaturlige og de kan se litt ut som på bildet ditt 

 

Dettte er sant 

 

 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
smil.) skrev (17 minutter siden):

dette lignet sykt på det jeg har, hva tror du at det kan være?😱

Brune merker hadde jeg, som jeg skrev så tror jeg det er utenomjordisk som satte merker på meg, har hatt mye rare ting her hjemme da, dvs unaturlig aktivitet her de siste årene 😄

Det er jo ikke alle som tro på sånt da, tror mest det er for å gi oppmerksomhet "du blir sett" "vi ser til deg", "du er ikke alene", en hilsen er min opplevelse og tolkning. Og for min del til tider endel tolkning arbeid jeg må foreta meg og det med triangel, trekant, øye i midten av trekant. Har betydning. 

Endret av xrays
Lenke til kommentar

Det kan jo være ulike grunner hva de merkene kom av. 

 

Men det du kan gjøre er å google på BILDER av:

triangle mark on skin

alien mark body

 

etc

, 😇

 

har lest at det er visst mange som får 3 prikker som danner et triangel på kroppen, som de ikke vet hvor kommerifra. 

 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Skandinav skrev (3 timer siden):

Hvordan oppstod merkene, over natten, eller på dagen?
Klør de?
Vokser de, eller krymper de?
Er de flate eller opphøyde?
Har du oppholdt deg en plass med mye insekter, f.eks skog eller badestrand?

jeg våknet med de, de var litt opphøyd om morningen så ble de flate etter det. Hadde bare vært litt ute i hagen. De klør ikke men hadde sånn lilla/blå merke rundt seg. De gjorde heller ikke vondt.

Lenke til kommentar
smil.) skrev (1 minutt siden):

jeg våknet med de, de var litt opphøyd om morningen så ble de flate etter det. Hadde bare vært litt ute i hagen. De klør ikke men hadde sånn lilla/blå merke rundt seg. De gjorde heller ikke vondt.

Det er typisk lopper. Våre barn drar de med seg hjem fra barnehagen hver vår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
smil.) skrev (6 timer siden):

jeg våknet med de, de var litt opphøyd om morningen så ble de flate etter det. Hadde bare vært litt ute i hagen. De klør ikke men hadde sånn lilla/blå merke rundt seg. De gjorde heller ikke vondt.

Da tipper jeg jordiske insektbitt fremfor utenomjordisk kontakt. Fugelopper er et god eksempel på hva det kan være. Mygg kan ikke utelukkes.

Lenke til kommentar
Skandinav skrev (19 timer siden):

Da tipper jeg jordiske insektbitt fremfor utenomjordisk kontakt. 

Er ikke sikker på dette jeg asså. Kan  ikke se på google bilder at det ligner på loppebitt 👀🧐👽

Endret av xrays
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...