Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Huawei matebook X laster ikke inn Windows


Anbefalte innlegg

Hei!

Matebooken har blitt litt tullete i det siste. Når man åpner lokket vises Huawei logoen uten at den starter å laste. For å få den til å laste må man gjøre en "hard restart" med strømknappen. Kan det være noe som har kilt seg i hvilemodus instilligene? Blir jeg nødt å formatere hele maskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde reklamert, dette høyrest ut som problem med hardware.

Hadde eit symptom som likna litt på det du skildrar i fyrste post på ein laptop ein gong i tida. Det endte med ny vare etter 2 reparasjonsforsøk der maskina kom tilbake med same problem.

Lenke til kommentar

Får du den i gang i det hele tatt? Hva med å gi den et par timer ladning før oppstart?

Ellers noe info, vet ikke hvor relevant den er.

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-performance-winpc/help-with-blue-screen-driver-power-state-failure/3a7427d5-8965-47d4-858d-b34601496f65

Har 3 slike Huewei PC'er som er nesten like. X'en er vel den bitte lille på bare 1 kilo, tror jeg. Alle 3 fungerer bra, men jeg har jo ikke rukket å bruke dem så mye. 

Lenke til kommentar

Sikkert fine tips det der!
Har nå endret strøminnstillingene slik som det ble anbefalt i den tråden.

Har fra før av av fjernet noen sketchye drivere som uansett ikke var i bruk. Ser ut som det fikset blåskjerm problemet! 
Hvis den nå kan begynne å boote normalt igjen.... :D

Min har vel vært i daglig bruk i snart 3 år nå! Lang tid for en windows PC...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...