Gå til innhold

Overføring av filer USB 3


Anbefalte innlegg

Har nettopp oppgradert HTPC fra AMD A10 til Ryzen 7 4750G, Windows 10 Home

Ved overføring av filer fra f.eks USB minnepenn, eller filer mellom harddisker på PC (store film filer) så føres alt over samtidig. Hvis jeg f.eks skal ha 2 filer over til en harddisk så føres begge over samtidig, istedenfor at den første gjør seg ferdig, og så nr.2

Jeg skulle ha over 4-5 store filer til forskjellige harddisker, og alt begynte samtidig og det ble fullstendig heng og kræsj, antar at USB kontroller/software klikker.

Er det noen måte og gjøre så en og en fil føres over i tur og orden? Slik var det ikke på forrige maskinvare med Windows 7, ei heller er det slik på den andre PC'n min med Windows 10 og Intel.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg må inrømme at jeg ikke er helt sikker på hva du mener, men det skal ikke være noe problem og overføre fra minnepenn til Harddisk. Hvis du skal overføre f. eks flere mapper fra en minnepenn til en Harddisk, så markerer du jo bare dem også kopierer du dem over. Det blir jo en stor prosess, men filene overføres jo i tur og orden, så det skal ikke være noe problem.

Men jeg vet ikke om jeg ville kopiert fra flere harddisker samtidig og over til en harddisk f. eks. Det kan kanskje bli kluss hvis det var det du tenkte på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...