Gå til innhold

ANMELDELSE: Returnal


Anbefalte innlegg

Er det veldig få som spiller challenge moden i spillet, eller noe sånt? Havnet på tredjeplass etter det jeg selv ville sagt var en ganske dårlig run (tok skade to ganger)

 

Døde forresten for første gang av en fiende nå i dag, prøvde å springe så for som mulig for å farme mer ether og passives.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iki skrev (På 4.5.2021 den 11.47):

Er det veldig få som spiller challenge moden i spillet, eller noe sånt? Havnet på tredjeplass etter det jeg selv ville sagt var en ganske dårlig run (tok skade to ganger)

 

Døde forresten for første gang av en fiende nå i dag, prøvde å springe så for som mulig for å farme mer ether og passives.

Jeg var ikke sterk nok  i viljen så jeg kjøpte returnal i dag. Kom til første bossen men døde på siste fase.. Så er det påan igjen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (På 5.5.2021 den 16.14):

Jeg var ikke sterk nok  i viljen så jeg kjøpte returnal i dag. Kom til første bossen men døde på siste fase.. Så er det påan igjen...

Lykke til videre!

Anbefaler sterkt å ikke bry deg så mye om hvor du sikter, bare hold nede skyteknappen hele tiden og bruk energien på å dodge angrep fra fiendene.

Lenke til kommentar

Jeg simpelthen elsker det! Mange skriver at npr man dør så må man begynne igjen helt ved begynnelsen, og det stemmer det, men man åpner snarveier som gjør at man kommer seg tilbake til 3. biome på 2 minutter, istedenfor å måtte ta runden rundt på 10 timer. Eneste jeg har å utsette på Returnal er at man må sette PS5 i hvilemodus for å kunne ta seg en pause, eller dersom man skal gjøre noe annet. Dette burde de endre på slik at man får skrudd av PS5'en sin. Men ingen grunn til å sitte på gjerdet å tenke på denne, løp og kjøp! Dersom du ikke har gjort det alt da😄

Lenke til kommentar
phraze skrev (På 30.4.2021 den 7.15):

Samme her, kan ikke huske sist jeg kjøpte et fysisk spill.

Men jeg må innrømme at de nye prisene til Sony gjør det vanskelig. 859kr for nye spill er vanvittig. Kun kjøpt Demon’s Souls til den prisen enn så lenge. Og Demon’s Souls har ikke vært 1kr under denne prisen siden november, så ser ikke ut til å være noe særlig salg på disse spillene.

Shit! Det er så sykt dyrt med digitale spill, man får aldri noe særlig til tilbud, man kan aldri kjlpe brukte spill, og man kan heller ikke selge spillene sine. Hvis noen leser dette, og ikke har skikkelig god økonomi, kjøp den ps5 med disc drev! Det vil dere spare tusenvis av kroner på. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...