Gå til innhold

Mikroskop


Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg har postet på rett plass. Men jeg bestilte et rimelig mikroskop på nett. Problemet er at jeg ikke forstår hvordan jeg skal bruke det? Det er 3 forstørringer, når jeg putter noe under lupen så forandrer ikke noe seg. Har tatt av plastikk kapsel oppe der man skal titte inn og trodde det bare var å legge noe under, men det blir ikke forandring i det jeg ser så det virker som om det ligger en blokkering inne.. Kan noen hjelpe meg med dette? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
xrays skrev (42 minutter siden):

https://www.teknikmagasinet.no/produkter/helse-fritid/outdoor-fritid/kikkert-teleskop-mikroskop/mikroskopsett-900x

Hmmm off har vært så sliten i hodet så har ikke fått studert dette, det er ikke lys i fra før, må kanskje kjøpe batteri ??

Hvis du leser beskrivelsen så står det "Mikroskopet har innebygd belysning samt et speil for mer naturlig lyssetting. "

Den dingsen som er under selve plata må justeres slik at den enten lyser inn i hullet eller slik at speilet reflekterer lys inn i hullet.

Lenke til kommentar
Flin skrev (8 timer siden):

Hvis du leser beskrivelsen så står det "Mikroskopet har innebygd belysning samt et speil for mer naturlig lyssetting. "

Den dingsen som er under selve plata må justeres slik at den enten lyser inn i hullet eller slik at speilet reflekterer lys inn i hullet.

Ok takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...