Gå til innhold

Kompakt android til max 10k.


Anbefalte innlegg

Har nå en Xperia XZ2 compact. Greit fornøyd, men denne trengs å byttes ut nå. Mine 2 siste mobiler har vært Xperia compact serien. 

Vanskelig å trekke frem en ting da jeg gjerne bruker den til alt ifra kamera, youtube, musikk osv i tillegg til selvfølgelig mye ringing og mld. Tenker meg med andre ord en ok allrounder. 

Jeg foretrekker mindre telefoner da jeg bruker den mye med en hånd og ikke har de største hendene. 

Jeg har sett litt på Galaxy S21 og Xperia 5 II. Disse er noe større enn  jeg er vant til, men er så vidt jeg skjønner noe mindre enn det meste ellers. 
(iPhone er uaktuelt).

Begge disse ligger på ca 10k som egentlig var litt over det jeg tenkte, men om det er verdt det og de vil holde lenger enn en billigere er det akkurat innafor. 

Har dere noen anbefalinger her? Bør jeg gå for en av disse eller har dere noen andre som gir mer for lengene å anbefale? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse telefonene er så jevne at det er like greit å holde seg til det du er vant til og velge Sony.

For min del er jeg mest Android fan også, men kjøpte meg en iPhone SE bare for å teste ut iOS, og det er en helt grei telefon. Greit å ha tilgang til hele markedsplassen ved å kombinere iOS og Android.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for svar!

Jeg er enig i at det er lett å beholde seg til det man kjenner. Samtidig er jeg jo litt nysgjerrig på Samsung og vurderer prøve et skifte. 

Pixel har jeg ikke vurdert, men bør kanskje vurderes den og... 

Og nei det blir ingen  iPhone. Det får holde å vurdere å endre merke. 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Robbern said:

Takker for svar!

Jeg er enig i at det er lett å beholde seg til det man kjenner. Samtidig er jeg jo litt nysgjerrig på Samsung og vurderer prøve et skifte. 

Pixel har jeg ikke vurdert, men bør kanskje vurderes den og... 

Og nei det blir ingen  iPhone. Det får holde å vurdere å endre merke. 

Har hatt Pixel 5 i en god stund nå og er veldig fornøyd med den. Knallbra kamera og batteritid. Den er og veldig liten og lett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...