TCi Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Gamershell hoster nå de aller første skjermbildene. Ser meget lovende ut. http://gamershell.com/news_BStarshipTroopersBFirstS.shtml
oblivian Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hmm, lurer på om det blir et bra spill men... Det som gjør filmen fet er humoren og samfunns sarkasmen. Mistes det så blir det bare "just another splatter movie".
Stor Oddnoga Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Synes ikke det så noe spesielt bra ut jeg...
Armalite66 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Det gamle Starship Troopers spillet var kjedelig og fullt av bugs (feil, ikke arachnids ). Problemet var også at de hadde blandet elementer fra boken og filmen, noe som gjorde det til en usmakelig suppe. Hva baserer de det nye spillet på; Boken, filmen, eller nok en blanding som er dømt til å feile?
Bluebeans Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Tror ikke skjermkortet mitt klarer det der. Det klarte ikke Halo.. Men så jo greit ut da
thomanil Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 (endret) Det gamle Starship Troopers spillet var kjedelig og fullt av bugs (feil, ikke arachnids ). Problemet var også at de hadde blandet elementer fra boken og filmen, noe som gjorde det til en usmakelig suppe. Hva baserer de det nye spillet på; Boken, filmen, eller nok en blanding som er dømt til å feile? Kunne bli interessant å se hvordan de evt hadde løst å lage spill av boka. I boka hadde jo spacemarine-soldatene rustninger som tok seg frem ved å hoppe over (og gjennom) hus... Kunne kanskje bli litt tricky å overføre sånn pogostick-hopping til kult gameplay, ikke så mange andre spill som er lagt opp sånn. Endret 6. januar 2004 av thomanil
Armalite66 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Er litt off-topic, men jeg må bare få det ut, da det irriterte meg skikkelig I filmen kaller de seg av og til Cap-Trooper (Capsule Trooper), et slengnavn gruntene får, fordi de blir sluppet fra skipene ned på planetene i små "hylser". I filmen blir de landsatt med mindre fartøy, men kalle-navnet er der uansett. *Springer rundt i sirkel og mumler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå