Espen Jansen Skrevet 2. april 2021 Skrevet 2. april 2021 Dota 2-serien gjør mye bra, men truer aldri med å blåse seeren av banen. ANMELDELSE: Dota: Dragon's Blood
BeThomas Skrevet 2. april 2021 Skrevet 2. april 2021 Jeg må si. Tegneserieverdenen, litteraturen og mer til flyter over av gode historier. Så velger man DOTA å lage en animasjonserie av. Det er ganske uforståelig for meg. 1
sch0n Skrevet 2. april 2021 Skrevet 2. april 2021 Enig, Valve skulle heller produsert en animasjonsserie av LoL... Er du mulig? 1
sch0n Skrevet 2. april 2021 Skrevet 2. april 2021 (endret) 5 minutes ago, sch0n said: edit: Er _det_ mulig? Endret 2. april 2021 av sch0n
-LI3CWULZ Skrevet 3. april 2021 Skrevet 3. april 2021 (endret) sch0n skrev (20 timer siden): edit: Er _det_ mulig? Ikke noe med artikkelen å gjøre, men noe jeg lærte ganske nylig ved å "edit" var å gå til forumtråden øverst til høyre. Endret 3. april 2021 av -LI3CWULZ 1
๖ۣۜBØΣП Skrevet 7. april 2021 Skrevet 7. april 2021 On 4/2/2021 at 4:09 PM, BeThomas said: Jeg må si. Tegneserieverdenen, litteraturen og mer til flyter over av gode historier. Så velger man DOTA å lage en animasjonserie av. Det er ganske uforståelig for meg. Kanskje, men ser ikke for meg at valve som eier IPen har lyst til å betale for en supermann serie.. Er jo relativt lite valve kan produsere tegneserier av siden alle spillene i teorien skal skje i samme univers.
Tesgah Skrevet 12. april 2021 Skrevet 12. april 2021 Med altfor mange timer i Dota 2 synes jeg serien var bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå