Gå til innhold

Ny PC til ungdom


Anbefalte innlegg

Hei.

Lenge siden jeg har vært i dette markedet, og lurer på om dette er noe å gå for? Skjermkort, skjerm, mus, headset har jeg fra før av. Den skal generelt brukes til lett gaming, men også holde i noen år. I lett gaming vil dette gå i minecraft, rocket league, fortnite etc.

 

Er litt usikker på minnemodulene, og om jeg skulle gått for Gskill. Noen meninger?

 

www.prisjakt.no/list/ny-data--l705168

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svein M skrev (På 13.3.2021 den 14.29):

Støtter Svein sitt forslag her. Gode komponenter (som jeg har personlig erfaring med) til ordentlig gode priser.

Strømforsyningen du har lagt til bør du styre unna, ettersom det er gamle modellen med kinesiske transistorer. Nyere Corsair modellen heter det samme men har en "x" på slutten (altså RM750x) og bruker japanske transistorer som er mer pålitelige og av høyere kvalitet. Dersom du ikke har et 2080 Ti eller 3080 skjermkort fra før av kommer en Corsair RM650x til å holde i massevis :)

Obs! Litt usikker på oversettelsen min av "capacitor" til "transistor". Mistenker at riktig ord er kondensator. Rett gjerne på meg dersom noen har peiling! 

Endret av Dmksad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...