nord Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) heihei, jeg har mistet min cd key til generals. eller, brodern lånte spillet og rotet vekk manualen.' bestilte generals fra cd on og har selvfølgelig ingen dokumentasjon. men jeg har coveret,platene og de "strategi" arkene.. er dette det jeg har bruk for og bli betrodd av de i EA? sender isåfall en mail til EA som har bilder av coveret og det register nummeret på baksiden av coveret. planlegger jo og kjøpe Zero Hour, men er jo ikke morro uten online spilling! Endret 5. januar 2004 av nord
hwlars Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Trur at du kan spille Zero Hour online med bare orginal Zero Hour cd-key
nord Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 mm...kanskje, men før den tid vil jeg iallefall få min orginale generals key tilbake, må jo sikkert innstallere generals på maskinen..
nord Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 penger er ikke min sterkeste side nå, så kan dere svare kjapt på spørsmålet mitt: er digital kamera bilder av coveret,platene og de "strategi" arkene nok for og kreve ny key?
jokki Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Jeg regner med at du har litt vett og er greie med deg. Uansett skader det ikke å prøve i allefall, du kan umulig tape noe
falut Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 penger er ikke min sterkeste side nå, så kan dere svare kjapt på spørsmålet mitt: er digital kamera bilder av coveret,platene og de "strategi" arkene nok for og kreve ny key? "Kreve" er ett sterkt ord, men du taper ingenting på å spørre de. Det var jo du... unskyld, broren din som mista cd-key'en.
hwlars Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Krev peng hos brorn din da! eller ny serial fra han!
Octavian Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 ea krever Kviteringen på spillet, +hele saken, du får nytt spil. gjorde hværtfall jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå