Gå til innhold

Noen Starcraft fans her?


Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg lyst til å spille det igjen. Må bare finne igjen save-gamet mitt fra den gamle 333 mhz pcen. Vet faktisk om en som ikke liker Starcraft. Han har aldri prøvd det og vil heller aldri gjøre det sier han. Jeg ser det som mitt hellige mission for den neste måneden å stappe det inn på dataen hans. Ønsk meg lykke til.

 

Spillet skal inn på dataen eller die trying!!!

Hehehe! "We're going in!" Lykke til :-D

 

Star/warcraft er det spillet jeg har spilt mest opp gjennom tidene. Absolutt en klassiker. Får prøve å børste støv av det igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har vert stor fan av sc, spillte veldig veldig mye.. hadde 2k games i sc og 1500 i bw tror jeg. men ble liksom aldri bedre så jeg slutta og en venn av meg ble sjukt god, han slo slayer 2 ganger faktisk i sc. (slayer er bw player) men uansett han kan sc for det. så jeg vil si han var ganske god ja. men han har slutta helt han og nå. Men det var morro så lenge det varte, har tenkt å kanskje begynne igjen. før satt jeg klin pal forran pcen fra jeg kom hjem fra skolen og til jeg la meg om kvelden :roll:

Lenke til kommentar

Zephyros, Prøv å spørr etter "furry" innpå Avalon, så sier du til meg hvordan de som jobber der reagerte etterpå :)

Edit, jeg er Starcraft fan også, det som er så spesielt med Starcraft er at det psykiske teller mye.. Ingen andre spill jeg vet om krever stålvilje for å lykkes i :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Sikkert. Enig med Pycnopodia. Det psykiske er alfa&omega, mange tør ikke angripe fordi det kan gå feil og dermed bare sitter der hele runden omtrent. Hjertet mitt banker litt ekstra når jeg dropper ;)

:love: StarCraft :love:

 

PS. Liker dere bildet mitt?

Endret av tull91
Lenke til kommentar
Sikkert. Enig med Pycnopodia. Det psykiske er alfa&omega, mange tør ikke angripe fordi det kan gå feil og dermed bare sitter der hele runden omtrent. Hjertet mitt banker litt ekstra når jeg dropper ;)

:love: StarCraft :love:

 

PS. Liker dere bildet mitt?

Det er grunnen til at jeg alltid taper mot kompisen min :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hmm han kompisen som ble veldig veldig god, det var nok sant for han er blitt norgesmester, har ikke snakka med han på en stund men jeg gjorde da det her om dagen å da lurt ejeg på åssen det gikk. jo da hadde han visst vunnet å blitt norgesmester, ikke att jeg helt vet når det skjedde men uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...