Gå til innhold

RMA på grafikkort - forventet behandlingstid og rettigheter


Seifenblase

Anbefalte innlegg

Sendte et Radeon RX 5700 XT til butikken for RMA den 11.02. Eneste jeg har hørt er at produktet er sendt til leverandør/produsent for videre behandling. 

Etterspurte ny status 22.2, men fikk samme svar. 

Hvor lang behandlingstid bør jeg forvente? Hva er mine rettigheter? I praksis er jeg kunde uten fungerende PC pga. manglende GPU. Kan/bør butikken tilby lånekort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Pc Lynet skrev (På 24.2.2021 den 11.03):

Du får ikke tak i skjermkort noe sted uansett nå. Du bør finne et gammelt billig lokalt på finn om du er avhengig av pcen. Det tar nok noen måneder før du får erstatning.

Her er ett til 1000kr på lager men duger ikke til spill:

https://www.multicom.no/inno3d-geforce-gt-1030-0db/cat-p/c100121/p9520706

Samd med PC Lynet. Men ville nok heller ha kjøpt eit GTX 970 på Finn til ein tusenlapp.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Seifenblase skrev (På 24.2.2021 den 10.43):

Sendte et Radeon RX 5700 XT til butikken for RMA den 11.02. Eneste jeg har hørt er at produktet er sendt til leverandør/produsent for videre behandling. 

Etterspurte ny status 22.2, men fikk samme svar. 

Hvor lang behandlingstid bør jeg forvente? Hva er mine rettigheter? I praksis er jeg kunde uten fungerende PC pga. manglende GPU. Kan/bør butikken tilby lånekort?

Har du fått videre svar? Skal sende inn mitt eget skjermkort i nærmeste fremtid, mest sannsynlig om noen dager om support svarer tidlig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...