Gå til innhold

Ran/inbrudd filmer


Heineken94

Anbefalte innlegg

Finnes det noen filmer som er basert på sanne historier og som er bra filmatisert. Med ransfilmer ønsker jeg en film som er veldig lik Nokas ranet. Med innbrudd tenker jeg på folk som kommer seg inn i en plass med store verdier, som da over 600 bankbokser ble åpnet opp hos Gjensidige Nor ved å borre seg gjennom gulvet tidlig på 2000-tallet.  Liker også den norske serien ran fra 2005, den er vel en fiksjon, men ganske bra filmatisert med flinke skuespillere. Men ingen av de utenlandske er i nærheten, har sett noen blant annet masterminds og The Italian job. Heat fra 1995 har alt for dårlig grafikk. I tillegg er Nokas ranet den ekte versjonen av filmen. Er det bare norske filmer og serier som greier å lage et realistisk bildet av disse kriminelle handlingene? Merkverdig at utenlandske filmer om temaet er så langt unna det norske nivået.

Er også fan av komedie og da særlig filmer som Mark Wahlberg er med i. Om noen har komedie filmer som er like humoristisk som daddy`s home 1 og 2 setter jeg STOR pris på forslagene. 

Endret av Heineken94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...