iR' BR34K Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 Me har hatt nokre veker med det nye beistet. TEST: Gigabyte Radeon RX 6900 XT Gaming OC
Gjest Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 Hadde aldri i mitt liv betalt 13500 for ett skjermkort! Ikke om eg var millionær engang. Eg har bygd 5 PCer tidligere. Og eg bygde alltid med siste skjermkort,CPU, ram osv.. Eg trur det var 2 av PCene som kostet 18000 kr eller mer. Det var dei 2 siste. Og allerede ved dei 2 siste så synes eg det ble for dyrt å bygge PCer ca hvert år. Var en person som måtte ha det beste og nyeste. Men eg stoppet opp når bransjen ble så kyniske at dei sluttet å oppdatere dx versjonen til kortene. Før kunne man oppdatere fra dx9a til 9b og så 9c. Når dx 10 kom så måtte man bytte skjermkort for å få dx 10.1 kort. Osv. Det var spikeren i kista for min del. Men hadde vært kjekt å hatt en god pc igjen. Men ikke til disse prisene.
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 3. februar 2021 Populært innlegg Skrevet 3. februar 2021 En rekke innlegg vedrørende skribentens bruk av nynorsk er fjernet. I Norge har vi 2 skriftspråk, bokmål og nynorsk, begge er likeverdige og en diskusjon rundt dette under en anmeldelse er fullstendig off topic. Modereringen skal ikke kommenteres i tråden 12
Nimrad Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 Flisespikkeri, men det er 2 HDMI-utganger, ikke innganger(ref pluss-lista). 1
Lucifer24 Skrevet 6. februar 2021 Skrevet 6. februar 2021 Knetten82x skrev (På 3.2.2021 den 17.23): Men eg stoppet opp når bransjen ble så kyniske at dei sluttet å oppdatere dx versjonen til kortene. Før kunne man oppdatere fra dx9a til 9b og så 9c. Når dx 10 kom så måtte man bytte skjermkort for å få dx 10.1 kort. Osv. Det var spikeren i kista for min del. Men hadde vært kjekt å hatt en god pc igjen. Men ikke til disse prisene. " Direct3D 10.1 still fully supports Direct3D 10 hardware, but in order to utilize all of the new features, updated hardware is required." Har ingenting med kynisme å gjøre. 10.1 måtte har nye maskinvare for å fungere optimalt, verre var det ikke. Fremskritt fører til at man i blant må kjøpe nytt utstyr, sånn har det alltid vært i teknologiens verden Men du har helt rett i at det også en er del kynisme i den bransjen. Intels stadig krav om nytt hovedkort ved nesten hver eneste prosessor oppgradering er et veldig godt eksempel på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå