Gå til innhold

ANMELDELSE: Sunlight


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Very End skrev (11 minutter siden):

Mangfold er bra. Noen av oss er faktisk lei av fps'er og resirkulerte spillserier. En god historie, om så med walking simulator mekanismer, er til glede for de av oss som vil lene oss tilbake og oppleve en historie. Så kan kidsa høye på Redbull gå bananas i CoD 824.

det er ikke det jeg mener, det er lite jeg hater mer enn skitten og casual COD og AC. men du kan da ikke lage et bilde som du går i og kalle det et spill. Thats not right mama. Selv har jeg spilt 15 minutter av Mosaic og det er kanskje det dårligste spillet jeg er har spilt. Det lille gameplayet det er veldig klunkete og føles rart, grafikken er kjedelig(jeg skjønner det er meningen) og blir ikke fargerik når de prøver. historien er sær, men ikke på den gode moten. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like det. liker du spillet.

Lenke til kommentar
bat-fan skrev (På 14.1.2021 den 13.42):

Hvem spiller den kjedelige walkingsimulator-shiten der, hvorfor kan ikke krillbite lage noe morsomt og bra sånn at folk faktisk bryr seg om dem. Det kan sette Norge på gamingkartet.

Nå vet ikke jeg om det er walking simulatorer eller Krillbite du er ute etter å ta, men for oss som liker walking simulatorer er dette fett. Noen av mine bedre spillopplevelser har vært i walking simulatorer som f.eks Everybody's gone to the rapture, Gone Home og What remains of edith finch. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 hours ago, Pinng said:

Nå vet ikke jeg om det er walking simulatorer eller Krillbite du er ute etter å ta, men for oss som liker walking simulatorer er dette fett. Noen av mine bedre spillopplevelser har vært i walking simulatorer som f.eks Everybody's gone to the rapture, Gone Home og What remains of edith finch. 

For ikke å nevne Dear Esther om man klarte å forstå alle metaforene. Egentlig en veldig bra historie i bakgrunnen som godt kunne klart å stått på egne bein i en bok eller film. Sistnevnte du har med er også fantastisk!

 

Tilbake til generel diskusjon rundt spillmediet; spill kan være alt. Spill er ikke noe som enkelt kan defineres som noe som må oppfylle krav x og y. Blir litt som om når vi diskuterer om sjakk er idrett. Folk vil være uenige men slik er det nå bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...