Gå til innhold

TEST: HP Reverb G2 VR Headset


Anbefalte innlegg

1 hour ago, zoqiet said:

Hvilke settings kjører du på Squadron med 100% rendering? Jeg har ikke sjans å nå 90fps uten reprojection/motion smoothing i Squadrons, da må jeg ned på 80%. 9900k @ 5ghz og 2080ti som også er litt overklokket. 

Skal sjekke hva de nøyaktige innstillingene er på mandag når jeg er ved PCen. Men jeg vet ikke faktisk FPS, jeg bare merker at det er smooth, ellers ville jeg fått vondt i hode etter bare 5 minutter. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote

Jeg har en IPD på 55, og ipd 60 på G2 er helt klart for meg. Som var en av tingene jeg var mest usikker på når jeg kjøpte G2 totalt sett er Q2 bedre enn G2.

IPD på 55 er ekstremt smalt da, sikker på at du har målt rett? Det er ingen headsett som lages for så lav IPD, tror 58mm er det laveste. 65mm er kanskje gjennomsnittlig for en voksen mann f.eks.

At 60mm ser helt fint ut på G2 virker som en god indikasjon på at du ikke har 55mm allikevel.

Endret av rhym
Lenke til kommentar
On 1/12/2021 at 1:51 PM, rhym said:

IPD på 55 er ekstremt smalt da, sikker på at du har målt rett? Det er ingen headsett som lages for så lav IPD, tror 58mm er det laveste. 65mm er kanskje gjennomsnittlig for en voksen mann f.eks.

At 60mm ser helt fint ut på G2 virker som en god indikasjon på at du ikke har 55mm allikevel.

Jeg har brukt en app, og prøvd flere ganger og får alltid 55, har brukt appen på  andre og de får også ting som er riktig for de.

Lenke til kommentar

Håper på noen anmeldelser av VR spill da og generelt litt mer fokus på VR, har savnet det på Gamer. Det har ført til at jeg i mange år nå veldig sjelden besøker siden. Spill på skjerm er bortsett fra i noen få tilfeller lite interessant for meg etter at jeg ble hekta på VR. På skjerm går deg mest i retro og strategi spill.

Har ikke Reverb G2 men Valve Index som jeg er ganske fornøyd med bortsett fra kabel, kabel må vekk! Index og G2 deler flere likheter. På Index liker jeg den gode sporingen, gode kontrollere, høy synsvidde og 144hz. Negativer med Index er dårligere skjerm\oppløsning enn G2. Sortnivå og godrays er ikke noe særlig på Index men snodig nok var ikke dette så ille i Half Life Alyx synes jeg uten at jeg helt forstår hvorfor. Mulig at jeg også bare har vendt meg til ulempene også.

Håper på noen virkelig gode trådløse VR sett til PC i årene fremover. Jeg synes vi er så utrolig nær nå med å få skikkelig god VR. Er ikke mye som skal til nå før vi har en 9/10 eller 10/10

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...