Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 16

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Mye straffebom denne sesongen 

Skrevet (endret)

Uff, det laget her er bare helt sjanseløst uten Vardy på banen. Imponerende at Leicester klarer å være såpass kompetitive i toppen av ligaen, når det virker som om alt ligger på skuldrene til én mann.

Nå kommer han på da, så får vi se om det stemmer eller ikke 😛

Endret av Vertical^
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ingen Everton-city idag. Avlyst pga covid-19. Bare vente å se hvor havert runden blir

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Mange bytter(6) fra Frank i dag. Zouma, Werner og Abraham bl.a. spenstig. Villa har en gylden mulighet her. Konsa onn for Mings(suspensjon)

Skrevet

Enormt av Villa da. Så mye krefter i andreomgangen på tross av bare én hviledag siden forrige. Tror de skal bli tunge å møte etter vi har spilt mot Wolves med én dag hvile mellom. Det må løpes!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Leeds opp i ledelse ^^

Vakkert selvmål =D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har vi noen hypoteser på for hvorfor Bielsa sitter på huk som han gjør? Er det helseproblemer, uforutsigbar bennern, eller er det bare en "rar greie" han driver med ala en katt og en ekse?  Ikke at jeg har noe i mot det, tvert i mot, elsker karakterer i fotballen :) 

Deilig mål, strak vrist og utagbart. Nydelig utført :D

Skrevet
Snikpellik skrev (40 minutter siden):

For et mål, seiler jo opp som et av tidenes teiteste selvmål det der 😂

Han kommer til å le av det målet selv også om 10 år. Jeg klukket i hvert fall da jeg så det :)

Skrevet
Delvis skrev (Akkurat nå):

Ble Cavanny benådet fra den dommen man snakket om?

Nei, de har akkurat åpnet sak mot Cavani. Det er litt forvirring rundt dette, United.no rapporterte at de hadde en viss tid på seg for å gjøre dette, men det stemte tydligvis ikke. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...