Hummbugg Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hva med: Chieftec? Perfekt! NÅ Håper jeg du kødder? kjøper heller en coolermaster eller I&S til samme pris uten psu som et chieftec Coolermaster ATC koster nå 800,-(aner jeg en lian li-killer ) I&S koster jo nå under en tusenlapp(det er kasse for alle penga ) mens et chieftec fulltower koster tusen kroner(matrix ver.)på komplett
bluesman Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jeg har lagt på matter på hver side av 5 1/2" plassene(hører ikke hardiskene) Hørte du de godt før du støydempet da? 200 innlegg hørte jo raptordisken litt før, men den står inne i en coll master 4. Den demper litt støy den og
Corleone Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Vurderer seriøst å kjøpoe et Coolermaster etter å ha lest en av de foregående postene. Lette litt rundt omkring og det viste seg å være på Netcon at de selger disse kabinettene til den prisen.
flabben Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Dette! Bytt ut displayet i front og sett inn 12cm vifte i stedet. Sett på displayet et anna sted. PS: displayene er det mye feil på http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/CDS/I158113.jpg Men blir pent med lian li cd fronter og coolermaster vifte controllern til aero 7 (jet) (har det selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå