Gå til innhold

Forventer behov for 10.000 - 15.000 hydrogentog i Europa de kommende årene: Industrigigant satser stort [Ekstra]


Anbefalte innlegg

31 minutes ago, NERVI said:

Det ligger vel en helhetsvurdering av både ressursutnyttelse og kostnader ved bygging av infrastruktur i alt dette. Man kommer ikke igang med hydrogenproduksjon i stor stil før man har forbrukere, samtidig som overskuddskraft fra vind går til spille/negativ pris. Om man får betalt for å ta unna overskuddskraft, og hydrogen kan brukes direkte til tog og tung transport så er det vel dette som skjer nå. Med BP og Shell i posisjon og et eksisterende gassledningsnett til distribusjon, så er mye på plass allerede.

Det er ikkje nok kraft i verda til negativ pris til å kunne køyre so mykje som ein dresin ein tur til Bodø i året.  Negativ kraftpris løyser seg med betre kraftnett.  Årsaka til at det eksisterer er at produksjonen har vorte bygd opp på andre stader enn før i mykje større tempo enn overføringsnettet har klart å tilpasse seg endringane.

 

Elektrolysørar er dyre og avhengige av kontinuerleg kraftforsyning for å tene pengar.  Difor er dei gjerne lokalisert ved kolkraftverk eller andre kjelder til kontinuerleg straumforsyning.  Eg veit ikkje om nokon som driv elektorlyse med sokalla "overskotskraft", eller som har realistiske planar om det.  Nokon hadde planar om det med vindkraft i Aust-Finnmark heilt til dei rekna på det og fann ut at dei var avhengige av å forsterke kraftnettet fyrst, for å ha straum til elektrolysøren når det ikkje bles.  Og der bles det mykje!

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...