Gå til innhold

Tips til opptaksprøven i Krakòw?


Realfags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Realfags skrev (På 27.11.2020 den 15.13):

Tusen takk for svar @William_S.  Åja, så bra! Hvor lang tid brukte du på å forberede deg? Synes du at opptaksprøven mye vanskeligere? 

Jeg fikk noen kompendier i fysikk, kjemi og biologi fra et annet universitet jeg søkte men hvor jeg aldri tok opptaksprøven. Så de var veldig greie å bruke (de var tilpassaet det universitetet da men kunne brukes generelt og). Warsawa gav et formelark man kunne bruke under prøven i tillegg til periodesystemet - for  min del var det veldig greit mtp fysikkdelen som var den jeg konsentrerte meg mest om å få mest mulig riktig på siden jeg har hatt faget fra før. Jeg  leste vel faktisk effektivt i en 4-5 timer tror jeg. Skal ikke si at jeg er noe geni heller - men det er ganske basic ting de tester deg i. Var vel en 110 spm på to timer så ikke veldig mye tid pr spm - jeg fikk 55 riktige som var nok til å komme inn tydeligvis. Jeg lå nok helt i grenseland tror jeg men med så lite tid så tror jeg nok man ikke trengte toppscore. Fysikkformler tar jo litt tid å sette opp osv. 

Endret av William_S
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...