Gå til innhold

ANNONSE: Ny miljøvennlig ungdomsskole med Glasopor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med kun to fabrikker, begge lokalisert i Sør-Norge og kun den ene med nærhet til kai så antar jeg at fraktkostnadene blir høyere enn produktprisen i store deler av landet. Stemmer det? Til orientering: Jeg bor i Tromsø og følger med på mange byggeprosjekter her, men har til dags dato aldri hørt om noen som har brukt Glasopor her oppe.

Skrevet
Simen1 skrev (13 minutter siden):

Med kun to fabrikker, begge lokalisert i Sør-Norge og kun den ene med nærhet til kai så antar jeg at fraktkostnadene blir høyere enn produktprisen i store deler av landet. Stemmer det? Til orientering: Jeg bor i Tromsø og følger med på mange byggeprosjekter her, men har til dags dato aldri hørt om noen som har brukt Glasopor her oppe.

Går det ikke an å bruke noe hvis frakten overstiger produktprisen? Er produktet for rimelig? I Sør-Norge brukes mye stein fra Kina uten at jeg har hørt om frakten utgjør mer eller mindre enn 50%. Alt jeg har kjøpt selv av pukk og grus så har frakt vært over 50%, selv for noen få km.

Skrevet

Jeg skal ikke ha noe tilbud, ønsker bare en generell kommentar om fraktpriser vs produktpriser i vårt langstrakte land.

Hadde jeg trengt et tilbud (jeg utelukker ikke at det kan skje i framtida) så tar jeg kontakt på epost i stedet for å skrive i et kommentarfelt.

:)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...