Gå til innhold

PlayStation 5-lanseringen preges av køer, knelende nettsider og stor pågang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raffalius skrev (21 minutter siden):

Jeg kom inn hos coop obs, fikk trykt på kjøp knappen.

Den knappen sto i loading modus i ca 5 timer, før de fjernet produktet helt fra nettsiden :(

Jeg hadde virkelig tro på coop obs. Sikkert ikke mange som vet om det. Men tydeligvis har forumtrådene her gjort sitt. Første gang jeg har sett hele coop.no gått ned. Det var nede i flere timer. Begynner å lure på om det egentlig er antall brukere som er problemet eller om det er kjøpe bots som nå taes mer i bruk enn før. 

Kryr av PS5 på finn.no nå fra 150000 til 30 000 kroner..... helt sjukt. Så mange konsoller som bare forsvinner pga enkelte skal tjene penger på dette.

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar
teezman skrev (4 timer siden):

Jeg bestilte på cdon den 17.09.20, fikk den i stad :)

Nice👍🙂 Bestilte den 19.09.20 så håper eg får min snart også da🙂 Stod det release in desember når du bestilte på cdon?

Lenke til kommentar
Avean skrev (1 time siden):

Jeg hadde virkelig tro på coop obs. Sikkert ikke mange som vet om det. Men tydeligvis har forumtrådene her gjort sitt. Første gang jeg har sett hele coop.no gått ned. Det var nede i flere timer. Begynner å lure på om det egentlig er antall brukere som er problemet eller om det er kjøpe bots som nå taes mer i bruk enn før. 

Kryr av PS5 på finn.no nå fra 150000 til 30 000 kroner..... helt sjukt. Så mange konsoller som bare forsvinner pga enkelte skal tjene penger på dette.

Jeg fikk bestilt en PS5 digital utgave fra coop.no etter mye slit og overbelastning, 1 og en halv time etter de åpnet salget.. 

Nå venter jeg i fortvilelse etter en potensiell «Din ordre er kansellert» Mail, er redd for å ta seieren på forskudd.

Lenke til kommentar
Coming Soon skrev (56 minutter siden):

fy faen og kvalm jeg merker jeg blir når folk som har kjøpt den skal prøve og selge den til over 10000kr på finn til om med opp til 25000 kr det er skamelig motbydelig når folk kjøper kun for og selge videre det ødeleger for de av oss som virkelig vil ha en maskin og bruke den :(

Tydeligvis et marked for det når de likevel tjener penger på det, ikke at det er noe mindre avskyelig at de gjør dette på launch men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...