Gå til innhold

PlayStation 5-lanseringen preges av køer, knelende nettsider og stor pågang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var i køen hos Elkjøp, men ble kaste tilbake til den håpløs slagsiden. Veldig skuffe.

"Det var en enorm kø ved lansering av PlayStation 5 i dag, hvor 60 000 mennesker var inne på siden vår. Vi hadde et meget lavt antall PS5 tilgjengelig for salg"

"Meget lavt antall PS5"? Da det ser ut som kanskje 1000 stk PS5 i lansering. Så jeg er enig med DoffyDJ at idag er fiasko.

Lenke til kommentar

Glad jeg får de to PS5(den ene er til et familiemedlem på en annen adresse) jeg har bestillt og Xbox series X i posten i dag 😇 

Xbox series X ble bestillt hos power. Mirakuløst så er den sendt og kommer i dag, ikke fått noe beskjed eller noen ting. Power sendte jo sms til alle oss som forhåndsbestillte at den ble utsatt til helt i slutten av måneden. 
Tipper det er mange som får seg en postiv overaskelse i dag i posten :) 

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (1 minutt siden):

En bekjent av meg hadde script som trykte på legg i handlekurv knappen for han. Scriptet gjorde det 200 millisekund etter knappen ble blå å han var for sent ute 🤣

Sykt. Er nok folk med scripts og bots som gjør det ekstremt vanskelig for resten å få kjøpt en, selv om det riktignok er veldig få tilgjengelig virker det som. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...