Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Hei. sjekket posten appen. Og der sto det forventet levering 28 juli. Jeg gleder meg helt sykt.

Min er i Oslo nå og forventet klar på fredag. Erfaring fra tidligere så tenker jeg at den er hente klar i morgen. Da jeg bor i Oslo området. 

• Like 1

TP_Mcduck skrev (1 minutt siden):

Min er i Oslo nå og forventet klar på fredag. Erfaring fra tidligere så tenker jeg at den er hente klar i morgen. Da jeg bor i Oslo området. 

Når og hvor bestilte du fra?

AlfSimen skrev (20 minutter siden):

Da var den i hus, takk for hjelpen folkens 😁

Bestilte du den fra cdon

Eren skrev (5 minutter siden):

Hei er det vanlig at ps5 veier 7,4 kg fordi jeg sjekket posten appen

😅

Selve PS5 veier 4.5 kg, så har du joystick, laddekabler, manualer, innmat i boksen + selve boksen og gjerne en boks utenpå der igjen, så 7.4 kg stemmer nok bra. Når det er sagt så veier min pakke kun 7.3 kg, så kanskje jeg bør kontakte cdon å høre hvorfor noen får tyngre pakke enn meg

Edited by TottenBin

6 minutes ago, Arbeidslivet123 said:

Jeg klarte å få den levert til pakkeboksen min, noen som vet om posten leverer til disse hver dag eller om jeg må vente helt til fredag for å få playstation? 

Står det ikke i posten appen på mobil?

Just now, Underkiller said:

Står det ikke i posten appen på mobil?

Står forventet på Fredag så vil vel regne med at dem ikke leverer den imorgen, dog sjekket jeg nå at CDON velger leveringsmetode for deg, drit irriterende

3 minutes ago, Arbeidslivet123 said:

Står forventet på Fredag så vil vel regne med at dem ikke leverer den imorgen, dog sjekket jeg nå at CDON velger leveringsmetode for deg, drit irriterende

Hos meg sto det jeg skulle få en mandag, men fikk torsdag samme uke. Om pakken er i oslo f.eks og vanligvis tar 1-2 dager til der du bor får du den som regel alltid før estimert tid på posten er min erfaring i allefall

6 minutes ago, Underkiller said:

Hos meg sto det jeg skulle få en mandag, men fikk torsdag samme uke. Om pakken er i oslo f.eks og vanligvis tar 1-2 dager til der du bor får du den som regel alltid før estimert tid på posten er min erfaring i allefall

Når jeg har friheten om å velge leveringsmetode så velger jeg postkontor, da er den her alltid dagen etter den har forlatt oslo

Den er under transport til ditt jeg bor nå, men om posten har levering annenhver dag til de pakkeboksene sine så kan jeg nok se langt etter den imorgen😓

Misunner dere som har fått tak i ps5😂 hvordan fikk dere tak i deres? Fulgte dere bare med her inne? og bestilte så fort som mulig når det ble lagt ut på CDON, netonNet osv?

Hei

Er det noen her inne som har bestilt inne på dustin home å har fått sin ps5? Jeg kjøpte min ps5 digital 19.11.20 å har ennå ikke fått den men ser der er mangen andre som har fått..

Så greide forrige uke å få fatt i to ps5. En bestilte jeg dagen før den jeg hadde forhåndsbestilte fra Komplett ifjor ble sendt. Derfor bestemte jeg meg for å selge den ene til en kompis (butikkpris såklart). Disse ble begge sendt med Postnord, og nå er begge to forsvunnet.

Den ene skulle blitt levert på Mandag og det siste som står på sporingen er at den er på vei til utleveringssted. Den andre skulle ha blitt levert i idag og det står akkurat det samme på den. Begge skulle til samme butikk, men fikk fysisk gå å sjekke på postlageret til butikken og der er de ikke. Opprettet sak på den første og Postnord finner den ikke noen sted. Hva skal jeg gjøre? Gledet meg veldig lenge, og det er meget frustrerende. Vil ikke anklage noen for tyveri, men når begge skal bli levert til samme sted ergo blir levert av samme sjåfør er det noe muffens.

EDIT: Grammatikk

Edited by Dno.2318