Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
ReaveЯ skrev (5 minutter siden):

Kanskje la oss andre som ikke har fått PS5 enda få en sjanse? Nok med ett kjøp per når det er så vanskelig å få tak i. Heller la de "andre" få skaffe selv..

Folka forventer av meg å skaffe dem😅

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke problemet med det. Jeg skaffet også en maskin til en kompis i forrige uke på NetOnNet-slippet. Selvfølgelig til kostpris, fordi han ikke har mulighet til å følge med så nøye som meg, som allikevel sitter foran pc'n på hjemmekontor.

• Liker 8
Skrevet
ReaveЯ skrev (3 minutter siden):

Kanskje la oss andre som ikke har fått PS5 enda få en sjanse? Nok med ett kjøp per når det er så vanskelig å få tak i. Heller la de "andre" få skaffe selv..

Tror ikke at Zain sine 2 utgjør noen stor forskjell. Det er de som kjøper 10x mer, med blant annet script som er problemet. Det er MANGE her i gruppa som hjelper andre med å skaffe seg en, og hva er venner for?

• Liker 7
Skrevet

Nå må folk slutte å sutre over at andre kjøper for venner og bekjente! 
Har selv ikke fått tak i PS5, men følger så godt jeg kan med på sidene.

Har sett flere eksempler av dem som kjøper for venner varsle om salg her i forumet. Så sånn jeg ser det hjelper veldig mange en venn, men også oss andre her som fortsatt er på jakt med å varsle oss når det de slipp.

tap og vinn med samme sinn😅

• Liker 9
Skrevet
Zain1 skrev (2 minutter siden):

Nope, aldri skjedd på en mandag slik jeg har skjønt det

Oja, da håper jeg at netonnet eller power får digital denne uka

• Liker 1
Skrevet
Nadde skrev (1 minutt siden):

Er det flere sider enn power, Elkjøp, netonnet,cdon, Max gaming og Kjell&co som har sluppet ut ps5?

Proshop, coolshop, coop obs og platekompaniet

Skrevet
Ali1611 skrev (12 minutter siden):

Proshop, coolshop, coop obs og platekompaniet

FritertFasan skrev (9 minutter siden):

Dustin, Komplett, Gamezone. Sikkert flere

Tusen takk 😊

Skrevet
Joa23 skrev (2 minutter siden):

Mange som «selger», men ingen som har produktet

Sikkert fordi de har bestilt eller har fake annonse eller har solgt men har ikke markert eller slettet den

Skrevet
Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Bare lurte på en ting angående Distill (vet at det er et forum, men lite svar der nå). Er det slik at den legger i handlekurven eller gir den bare varsler?

Gir bare varsler når det er endringer for det området du har valgt ut

Skrevet
Kanelbollemannen skrev (2 minutter siden):

Er det noen her som har fått det til på grunn av Distill? Er det ikke litt risiko for å bli IP banna på grunn av konstant refresh?

Ikke på salg som dette, de har jo forståelse for at mange sitter å trykker F5 hele tiden

Skrevet
Kanelbollemannen skrev (5 minutter siden):

Er det noen her som har fått det til på grunn av Distill? Er det ikke litt risiko for å bli IP banna på grunn av konstant refresh?

Jeg har fått tak i en PS5 pga. Distill. Har også sett andre her i tråden som har rapportert om det. Ser ingen fare ved å bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...