Gå til innhold

Spillritualer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser alltid Introen (hendene vekke fra tastatur og mus) og lyden på "fullt". Deretter er det litt "mekking" i options ;)

Jeg også :yes:

Liker å få med meg hele stemnigen når jeg skal spille et nytt spill. Også tweaker jeg i Options for å få best mulig utseende, slik at...slik at ja...det ser best ut:)

Skrevet
Min spilleritualet er når eg skal spille på sof2 er at eg hver gang kaster pistolen fra meg. Kan ikke spille hvis eg vet eg løper med pistol.

Akkurat det var et meget, meget rart rituale.

Skrevet

Før jeg kjøper leser jeg minst to omtaler.

Jeg "knekker" alltid fingrene først, ellers føles det som om fingrene er strammet til :roll:

Jeg må alltid inn på options og kontroller.

Skrevet

Et glass vann eller en kopp te, myker opp fingrene og nakkemuskelaturen, pusteøvelser, sier krigsrop til meg selv som; JEG ER EN KRIGER!!! og generelt psyker meg opp max, joiner server, blir drept første gangen og /quit

Skrevet
Et glass vann eller en kopp te, myker opp fingrene og nakkemuskelaturen, pusteøvelser, sier krigsrop til meg selv som; JEG ER EN KRIGER!!! og generelt psyker meg opp max, joiner server, blir drept første gangen og /quit

:D

Skrevet
ritual ritua´l n3 (fra lat., besl med ritus) 

1 fastsatt ordning (for kirkelige handlinger); formular som brukes ved en kirkelig handling 

Spilling er da en helling ting det, er det ikke?

her ser man effekten ved å ha en statskirke...selv i ordbøker antar man at det ikke er mulig å ha ritualer annet enn i kirkelig sammenheng...

alle ting som er fastsatte i ordnede former og er litt høytidelig kan vel regnes som ritualer...hvis en klubb har en spesiell ting de gjør når de sverger inn nye medlemmer = ritual, ect...

Skrevet

Mitt faste spillrituale er med en gang jeg har fått et nytt spill, før jeg i det hele tatt tester spiller går jeg in på options eller settings og mixer kontroller og grafikk :green:

Skrevet

Skumleser nesten alltid manualen før eg begynner på et nytt spill. Ser aldri Introen mer enn en gang.(kommer ann på hvor bra den er) Og i noen spill ved diverse cut-scenes så trykker eg på masse knapper for å avbryte, selv om eg vet at det ikkje funker og eg må sitte å se hele.

Fikser alltid i Options før eg begynner å spille.

Vet ikkje om dette kan kalles "ritualer" akkurat. :p

Skrevet

ser alltid hele introen første gang jeg starter et spill, gåt gjennom alle options menyene og ser altid hele rulleteksten når jeg er ferdig med spillet.

Skrevet

Leser som regel og stoler på anbefalinger fra Edge Magazine før jeg kjøper spill.

Har jeg først fått et spill i hus er det å forsikre seg om at dama skal ut på noe, slik jeg har fred og ro. Deretter er det ikke helt feil med noe digg til introen :)

Skrevet (endret)

vel...om det er et kongespill eller en film jeg skal se på, så gjør jeg dette for å få best opplevelse.

Kraftig mat som pizza med ekstra ost og cola eller egenlaga mat som består av kjøttdeig spagetti annanas og ost i en mølje. Grusomt godt.

Deretter er det sjokolade og kaffi.

litt vanskelig å spille og ete samtidig men det går ann.

Men jeg og får ofte dårlig sammvittighet så jeg vill ikke sløse med tiden å sette meg inn i et spill.

Endret av Åsmund
Skrevet

Jepp, går alltid inn og endrer options. Spesielt kontrollene, endrer fra WASD til pilkontroller. Det idiotiske er jo at jeg bruker en nostromo n50, så det enkleste ville vært å binde nostromoen til WASD-kontrollene....

:blush:

Skrevet
Ser alltid Introen (hendene vekke fra tastatur og mus) og lyden på "fullt". Deretter er det litt "mekking" i options ;)

Jeg også :yes:

Liker å få med meg hele stemnigen når jeg skal spille et nytt spill. Også tweaker jeg i Options for å få best mulig utseende, slik at...slik at ja...det ser best ut:)

Der har du meg og!! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...