Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ny jobb, et lite dilemma mtp eks


Gjest 13c4d...22b

Anbefalte innlegg

Gjest 13c4d...22b

Hei. Jeg har akkurat fått ny jobb, og skal starte enten på mandag eller uka deretter. Jobben ringte i går og lurte på om jeg kunne komme på mandag. 

Problemet er som følger: for et par uker siden tok forholdet jeg var i slutt. Hun jeg var sammen med er fra utlandet. Vi er fortsatt venner og har kontakt. Men det viser seg at på det skiftet jeg er tiltenkt, jobber den eneste flørten hun hadde i Norge før hun traff meg. Han skal ha opplæring med meg. De traff bare hverandre et par ganger, før hun fant ut at det ikke var noe connection mellom dem. Jeg har ikke spurt om detaljer, og vil heller ikke gjøre det. 

Jeg lurer på om jeg vil komme til å synes det er rart/ubehagelig å jobbe sammen med han. Alle sier han er en veldig trivelig fyr, og jobben mente jeg kom til å trives godt på det skiftet. Om jeg vil så kan jeg starte uka etter, og da får jeg sannsynligvis et annet skiftlag. 

Hva tenker dere? Forstår dere problemstillingen min, eller er det igrunn bare en filleting jeg ikke burde bry meg om? Dette er en godt betalt jobb, og jeg vil helst ikke lage problemer, og starte med så gode forutsetninger som mulig. 

Anonymous poster hash: 13c4d...22b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest df723...698

Snu det rundt: Du var fyren hun valgte, ikke han andre karen. 

Merk at dette er ment som en indre dialog og ikke som konfrontasjon, men som en "avvæpnende selvprat". Ikke sett han opp som noen konkurrent. Kanskje er dette en potensiell god (jobb)kompis av deg. Han kan vel ingenting for at eksen din traff han, før hun traff deg?

Rent umiddelbart fremstår dette som en ikke-sak, noe du skaper i eget hodet, men så er det sikkert følelser etter et brudd. Bruddet er derimot ferskt og følelser vil avta. Skulle det ikke gjør det, så kan vel dette være noe å ta med ledelsen din ved en senere anledning?

Anonymous poster hash: df723...698

Lenke til kommentar
Gjest 13c4d...22b skrev (1 time siden):

Hva tenker dere? Forstår dere problemstillingen min, eller er det igrunn bare en filleting jeg ikke burde bry meg om? Dette er en godt betalt jobb, og jeg vil helst ikke lage problemer, og starte med så gode forutsetninger som mulig. 

Dette er en ikke-sak. Han hadde en kort flørt med eksen din, før dere møttes. So what...

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 13c4d...22b

TS her.

Ja, problemet er vel at jeg fortsatt har følelser for henne. Hun har sagt at hun savner meg også, og senest i helga inviterte hun meg på pizza. Jeg kunne ikke da, noe som kanskje var like greit iom. at det er så ferskt og ting føles usikkert.  

Men ja, det er vel igrunn en ikke-sak. Jeg er bare veldig usikker på meg selv nå, og føler meg forvirret samtidig som jeg savner henne og håper at vi etterhvert finner tilbake til hverandre. 

Anonymous poster hash: 13c4d...22b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...