Jump to content
Sign in to follow this  
MultiGamerClub

ASUS Rog Strix B350-f hovedkort hopper over bios skjerm i oppstarten?

Recommended Posts

Usikker hvorfor den har begynt og hoppe over, er bare svart før den hopper rett inn i Windows. Er bare en svart skjerm, ingen logo fra ASUS Rog strix eller noen ting. Kommer heller ikke inn med å spam presse f2 eller del tasten. Hva kan jeg gjøre? Må inn og oppdatere BIOS en versjon opp men kommer jo selvfølgelig ikke inn.. Noen som har kjennskap på dette?

Da har du sikkert intel system og hovedkort viser bildet på innebygd GPUen, tipper jeg.
Dette må endres på bios til PCI-E som første prio ved boot, men dette finner du lett ut om du kobler skjermen direkte til hovedkort.

Edited by nagina
  • Innsiktsfullt 1

nagina skrev (På 10.10.2020 den 12.09):

Da har du sikkert intel system og hovedkort viser bildet på innebygd GPUen, tipper jeg.
Dette må endres på bios til PCI-E som første prio ved boot, men dette finner du lett ut om du kobler skjermen direkte til hovedkort.

Hadde hdmi bak tydeligvis, koblet rett inn der via 2 google søk og løste det. Takker for svar uansett :)

(Personlig skulle jeg ønske jeg gikk for intel selv ettersom amd prosessoren har vært et dårlig valg for sultne spill)