Optimus Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 jeg skulle begynne å installere renegade, men rett før installasjonsintroen begynte hang maskinen seg i blåsjerm og her stod det: infinitive loop,please check newly installed hardware Infinitive loop ,blåskjerm?help!!dumping physical memory 1-2-3-4-5 osv får dette dumping physical memory av og til i andre spill også hva er dette dritten for noe?? jeg har: abit kt7a amd 1.2 60gig ibm (ledig plass 30gig) 300w psu 256mb sd ram hercules 4500 zalman 5000 kjører win xp nyeste sjermkortdrivere + via4in1 takker på forhånd
iGGy Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 AFAIK: En eller annen kernel-mode driver har funnet ut at den ikke gidder oppgi CPU-tid tilbake til systemet, og det misliker Win32 jævlig dårlig.... så den bailer ut og gir BSOD. Ergo: Oppdater alle drivere og installer siste service pack... hvis det fremdeles ikke funker.... "oppdater all hardware"... (les: så vet jeg ikke).
Yamato47 Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 Det er ikke sikkert du greier å gjøre noe med dette problemet. Søk på google på infinite loop via eller gå på forumet til via, så finner du ut mer. Neste gang kommer du nok ikke til å kjøpe via-mobo. mvh Are-Harald.
chiller Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 Er enig med første poster, kansje du i tillegg har litt for lite plass på hd ? eg fikk noe det samme feilmelding, så frigjorde eg noe plass, så fungerte det fint :smile:
copycatz Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 Tror ikke noe på at dette har noe med VIA å gjøre i det hele tatt. Det samme har skjedd meg når jeg prøvde å installere det på en DELL-maskin, en P4 for å være helt nøyaktig.... Synes veldig mange tillegger ViA mye skyld i blåskjermer. Jeg får nesten aldri blåskjermer på min PC som har hovedkort med ViA chipset. Den P4'en som jeg har på jobben derimot, den er **** meg ikke helt god. Nå er det jo tusenvis av grunner til at en får BSOD's da, så jeg vil ikke en gang prøve å gjette hvorfor det skjer slik hos deg (som hos meg), men det beste tipset må vel være å kjøre Windows Update og oppdatere alle driverene og håpe på at dette hjelper. PS! Det hjalp ikke på P4 min, så jeg har gitt opp. [ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-03-07 21:32 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå