Gå til innhold

Infinitive loop ,blåskjerm???help!!


Anbefalte innlegg

jeg skulle begynne å installere renegade, men rett før installasjonsintroen begynte hang maskinen seg i blåsjerm og her stod det:

 

infinitive loop,please check newly installed hardware Infinitive loop ,blåskjerm?help!!dumping physical memory 1-2-3-4-5 osv

 

får dette dumping physical memory av og til i andre spill også hva er dette dritten for noe??

 

jeg har:

abit kt7a

amd 1.2

60gig ibm (ledig plass 30gig)

300w psu

256mb sd ram

hercules 4500

zalman 5000

kjører win xp

nyeste sjermkortdrivere + via4in1

 

takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AFAIK: En eller annen kernel-mode driver har funnet ut at den ikke gidder oppgi CPU-tid tilbake til systemet, og det misliker Win32 jævlig dårlig.... så den bailer ut og gir BSOD.

 

Ergo: Oppdater alle drivere og installer siste service pack... hvis det fremdeles ikke funker.... "oppdater all hardware"... (les: så vet jeg ikke).

Lenke til kommentar

Tror ikke noe på at dette har noe med VIA å gjøre i det hele tatt. Det samme har skjedd meg når jeg prøvde å installere det på en DELL-maskin, en P4 for å være helt nøyaktig....

 

Synes veldig mange tillegger ViA mye skyld i blåskjermer. Jeg får nesten aldri blåskjermer på min PC som har hovedkort med ViA chipset.

 

Den P4'en som jeg har på jobben derimot, den er **** meg ikke helt god.

 

Nå er det jo tusenvis av grunner til at en får BSOD's da, så jeg vil ikke en gang prøve å gjette hvorfor det skjer slik hos deg (som hos meg), men det beste tipset må vel være å kjøre Windows Update og oppdatere alle driverene og håpe på at dette hjelper.

 

PS! Det hjalp ikke på P4 min, så jeg har gitt opp.

 

[ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-03-07 21:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...