Niram Skrevet 3. oktober 2020 Skrevet 3. oktober 2020 Hei, Vi sliter periodevis med at smarttv-appene (spesielt TV2 Sumo og Disney+) logger seg ut på vår Samsung TV. Dette skjer i perioder, uten at vi har klart å finne noen god grunn til hvorfor. Er det noen som har vært borti noe lignende? De fungerer helt fint når vi legger inn kontodetaljene igjen. Jeg bruker appene på mobil og pc også, men det skulle vel ikke bety noe? TVen er vel en 4-5 år gammel, KS7005.
Complexity Skrevet 3. oktober 2020 Skrevet 3. oktober 2020 Morsomt. Vi har og en KS7005 og den har fungert utmerket i mange år nå. Men i det siste har den alltid vært utlogget av TV2 Sumo når man skal bruke det. Fryktelig tungvindt å skrive inn brukernavn og passord med fjernkontrollen hver gang man skal se noe.
Niram Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Skrevet 3. oktober 2020 Ahh.. Da er det ikke bare oss da skjønner jeg. Får håpe en software-fix kan løse det etterhvert da. Youtube logger seg aldri ut, men sett litt samme symptom med Disney+ som sagt.. Helt urelatert til tråd-tittel, men sliter dere med å få vekk fingermerker etc? Jeg føler jeg har brukt ALT som er av mikrofiber, vann, skjermrens og gud vet hva - men flekker etter ivrige barnehender nekter å gå vekk, de "dras" utover og blir egentlig bare verre. Utrolig fornøyd med tv-en utenom akkurat det, og det er litt frustrerende
Complexity Skrevet 3. oktober 2020 Skrevet 3. oktober 2020 Siste software fra Samsung er vel fra 2017? Eller noe. Tviler på Samsung bryr seg. Men kansje Sumo appen kan bli oppdatert. Nrk appen sluttet å fungere for lenge siden så kjøpte da en Xioami Mi Box S for å kjøre apper på. Skal teste om Sumo funker som det skal på den. Lite problemerer med fingermerker her da vi ikke har noen barn i hus. Men kan tro det er problemer med det ja.
Niram Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Skrevet 3. oktober 2020 Det er et godt poeng, Samsung kommer nok ikke med noen ny nei.. Skal jammen vurdere en slik boks selv, rimelig irriterende dette her..
Complexity Skrevet 3. oktober 2020 Skrevet 3. oktober 2020 27 minutes ago, Niram said: Det er et godt poeng, Samsung kommer nok ikke med noen ny nei.. Skal jammen vurdere en slik boks selv, rimelig irriterende dette her.. Ja har selv blitt veldig glad i den og bruker den mye til Youtube. Madammen derimot liker bedre å bruke appene på tven og er hun som ser på Sumo som oftest. Google sin nye Chromecast har vel AndroidTV innebygget den og så vil tro den er gode greier for å "oppgradere".
Complexity Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 Har ikke samme problemet på Mi Box'en sin Sumo app. Den husker login som den skal. Men tven har logget seg ut igjen
Runar Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 Med tanke på at Samsung har begynt å vise reklame direkte på TVene sine anbefaler jeg på det sterkeste å gå vekk fra smartTV-funksjonene og over til en dedikert boks, som en AppleTV eller en Chromecast. Da forsvinner også problemet med manglende oppdateringer etter kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå