Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Over streken?


Gjest b46d4...00a

Anbefalte innlegg

Gjest b46d4...00a

Er i ett pågående samlivsbrudd, og ting tilspisser seg.

Da det har vært vanskelig å snakke direkte sammen har vi kommunisert litt på meldinger.

Er det over streken av meg om jeg anonymiserer og legger ut samtalen??

Jeg føler jo jeg prøver få dette i land på en god måte, men blir møtt av diverse utsagn som får meg til å reagere, samtidig tenker jeg det er farlige tendenser tidligere samboer viser i tankesett og væremåte. 

Er ikke ute etter sympati, men en ærlig tolkning fra andre isåfall.. enten det er i mitt favør eller ei. 

Prøver jo se ting fra andre perspektiv føler jeg, men her må jeg rett og slett ha hjelp til og bedømme om det er meg det faktisk er noe galt med.. Så innafor og legge ut helt anonymiserte sms samtaler?

Mvh Frustrert og usikker

Anonymous poster hash: b46d4...00a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest b46d4...00a

Skal få postet imorgen, er flere sider til sammen og flere sms som er så lange at en må inn for å se all tekst. Må finne en måte og få copy/paste alt på..

Anonymous poster hash: b46d4...00a

Lenke til kommentar
Gjest b46d4...00a
Taurean skrev (4 minutter siden):

Nesten lettest å skrive av når det er på sms. Bare bruke en time og få det gjort på gamlemåten. Skrive til notisblokk og lagre, dermed kopiere og lime inn. Å ta imot tilbudet fra noen her om omskriving er kanskje ikke dumt.

Tenker kopiere tekst, så inn i type Word dokument, og anonymisere. Tror ikke jeg ønsker gi bort noe for omskriving (om du tenker sende "usensurert?)

Anonymous poster hash: b46d4...00a

Lenke til kommentar
Gjest b46d4...00a skrev (2 timer siden):

Jeg føler jo jeg prøver få dette i land på en god måte, men blir møtt av diverse utsagn som får meg til å reagere, samtidig tenker jeg det er farlige tendenser tidligere samboer viser i tankesett og væremåte. 

Usikker på kva du vil ha ut av det å legge det ut offentlig. Om du meiner exen viser farlige tendenser, i tankesett og væremåte, og i verste tilfelle, det stemmer, er det no berre å få igjennom samlivsbruddet, få lagt det bak deg, og kjøyre på videre i livet.

Lenke til kommentar
Gjest b46d4...00a skrev (27 minutter siden):

Tenker kopiere tekst, så inn i type Word dokument, og anonymisere. Tror ikke jeg ønsker gi bort noe for omskriving (om du tenker sende "usensurert?)

Anonymous poster hash: b46d4...00a

Åja :) Hvis du klarer det selv, så er det jo greit. Bare trodde du kanskje var usikker på hvordan det burde gjøres.

Lenke til kommentar
Gjest b46d4...00a
Pallehysa skrev (57 minutter siden):

Usikker på kva du vil ha ut av det å legge det ut offentlig. Om du meiner exen viser farlige tendenser, i tankesett og væremåte, og i verste tilfelle, det stemmer, er det no berre å få igjennom samlivsbruddet, få lagt det bak deg, og kjøyre på videre i livet.

Tenker litt kobling her mot tidligere uenighet med kollega, venner hvor ting går helt i lås etter noen eksempelvis har sagt imot eller vært uenige i hennes opplevelser av situasjoner. Da er "bitch mode" on føler jeg.. 

Vi har felles barn, det spiller inn i forhold til dette føler jeg..

Ikke så mye nettverk, og vil heller ikke "eksponere" henne ovenfor kjente. Selv føler jeg det skurrer såpass til tider, men er jo ikke godt å vite om det er en selv det skurrer med heller?

Anonymous poster hash: b46d4...00a

Lenke til kommentar
Gjest b46d4...00a

Er det noe her som er interessert i å lese litt anonymisert sms?

Nå har Lakrisen her hjulpet meg der, og har satt pris på tilbakemeldinger og refleksjoner fra denne samtalen.. har nok moderert meg litt nå, og ser mye skyldes sinne/skuffelse/følelser. Selv om jeg opplever det som irrasjonellt, har vi jo forskjellig reaksjonsmønster, spesielt menn og kvinner..

Tror jeg lar vær å legge det ut åpent her på forumet tråd, det er nok lett gjenkjennelig om andre part også søker nett for hjelp/samtale

Så Om noen ønsker en PM med en pdf over litt sms, og kan gi sin ærlige synspunkter etterpå setter jeg pris på det. Både for refleksjon og for og få pratet litt.

Anonymous poster hash: b46d4...00a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...