Gå til innhold

Hvilke rettigheter har man når man begynner å utvikle arbeidsrelatert sykdom?


Gjest f2d1e...759

Anbefalte innlegg

Gjest f2d1e...759

Jeg har begynt å utvikle en arbeidsrelatert sykdom, det er i et tidlig stadie så det er ingen garanti for at det faktisk vil utvikle seg til noe mer alvorlig, men det er i følge legene en høy risiko for det.

Hvilke rettigheter har jeg i det tilfellet? Hva skjer om jeg feks bytter stilling og går ned i lønn på grunn av dette?

Og har jeg egentlig noen rettigheter før jeg faktisk har blitt syk? Eller kun etter at det har utviklet seg?

Anonymous poster hash: f2d1e...759

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest f2d1e...759 skrev (På 25.9.2020 den 10.33):

Jeg har begynt å utvikle en arbeidsrelatert sykdom, det er i et tidlig stadie så det er ingen garanti for at det faktisk vil utvikle seg til noe mer alvorlig, men det er i følge legene en høy risiko for det.

Hvilke rettigheter har jeg i det tilfellet? Hva skjer om jeg feks bytter stilling og går ned i lønn på grunn av dette?

Og har jeg egentlig noen rettigheter før jeg faktisk har blitt syk? Eller kun etter at det har utviklet seg?

Anonymous poster hash: f2d1e...759

Denne bør flyttes til juss-forumet, da det er større sjanse for at du får svar på spørsmål om arbeidsmiljøloven på det forumet enn på jobb og karriere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...