Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har det samme på en gammel 8-bits jeg kjøpte av en kamerat, blir så nostalgisk at tårene renner når jeg tenker på hvor mange uker som er gått med tilsammen på dette spillet i 80-årene... :blush:

Synes Double Dragon var kanongøy som 2 player da.. :)

Skrevet

Har ikke nintendo 8bit maskinen lengre :(

Men den maskinen er ganske verdifull dagen idag. Så for all del ikke selg den.

Jeg likte mari og mario 3. Hadde en kasset med 52 spill tror jeg det var, glimrende spill. Husker ikke navnet da men :(

Skrevet

min nintendo maskin funker forhåndsvist bra, men av og til blir fargene svart hvit, og da må jeg restarte nintendoen eller setter inn en pen så spille kan sitte litt opp

Skrevet
Spiller fortsatt Megaman spillene i ny og ne. Bruker også spille Turtles 1 og 2. 2'ern er jo klart best ;)
Gun Smoke er også et fett spill.
Sjelden jeg spiller så mye nes siden de fleste gode spill har kommet i bedre form på snes og gba :)
Spiller fortsatt et av street fighter spillene uavhengig av konsoll ca. 1 gang i uken eller mer.
Skrevet

Virker som om maskinen min er kaputt, etter utallige gjenopplivingsforsøk opp gjennom årene har jeg fortått at den er død :cry:

Likevel hender det jeg spiller litt på PC'n her, og da er det ofte Snipp & Snapp - Recue Rangers eller hva det nå heter det går i. Spiller også en del Mario, siden d...ja....siden det er det jeg har vokst opp med :)

Skrevet

Hadde aldri Nintendo når jeg var liten. Det var jo en så barnslig og teit masking. Commodore 64 og Amiga 500 var mye kulere. Nå har jeg Gamecube.

Men utenom de nye Nintendo spillene som jeg spiller hele tiden(Wind Waker, Eternal Darkness, Mario Sunshine, Wario World, 1080, etc'etc), så har jeg lekt meg litt med SNES emulator i det siste. Kirby's Avalanche er gøyt.

Har også spilt litt Zelda: Ocarina of Time: MasterQuest på gamecuben i det siste, men jeg må si at det er forferdlig primitivt i forhold til Wind Waker. Ikke så perfekt som jeg husket OoT fra da det kom.

Skrevet

Men den maskinen er ganske verdifull dagen idag. Så for all del ikke selg den.

Jeg likte mari og mario 3. Hadde en kasset med 52 spill tror jeg det var, glimrende spill. Husker ikke navnet da men :(

Tja, 300-400 kr på qxl er vel ikke særlig mye penger da....

Skrevet

hadde sommerjobb på en gjenvinningsstasjon i fjor. Da sikret jeg meg 2x NES med zappere og 9 spill. Utrolig hva folk kaster...

(i tillegg til en amiga500, commodore128, atari ST1024 og en playstation)

Skrevet
:w00t: Folk sliter med hvem, hva, hvor, hvilken, hvorfor osv her må jeg si. Lenge leve World Cup '94 på Nintendo 1!!!

Sikker på at du ikke mener World Cup '90 (Italia)?

Husker jeg kjøpte World Cup '94 på SNES...værste fotballspillet EVER!

Skrevet

Jeg spiller mye SNES og jeg mener det bare eksisterer ET spill, Zelda a link to the past. Har aldri spilt et bedre spill uansett plattform.!!! :D:D:D

Skrevet

Mange av 8-bit og 16-bit spillene har jo blitt oversatt til GameBoy og GameBoy Advance. Med GameboyPlayer til GC'en kan man spille de helt fint på TV'en også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...