Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Passat 2006 modell - ulyd fra motorrommet


Ac94

Anbefalte innlegg

Hei jeg har ikke så mye peil på bil.. men noe kan jeg så jeg kjøpte en passat 2006 mod i juni og har byttet en del slitedeler men nå har det kommet en ulyd i motorrommet som jeg er bekymret for og får det som å kjøre med bilen ?  Eller må jeg få sjekket opp det så fort som mulig ?  Jeg har en liten videoklipp . Takk på forhånd ..

Endret av Uderzo
Forbedret tittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (2 minutter siden):

Er du i bevegelse når du filmer her? Hva skjer om du kjører i farten du er i nå, men trykker inn kløtsj eller setter den i N? Endrer lyden seg eller stopper?

Den blir mindre lyd når jeg gasser/  kommer opp i fart. men når jeg slakker gassen og står rolig /på tomgang så er det mere lyd 

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (På 19.9.2020 den 12.57):

Det forteller meg ikke om det følger motoren eller farten din. Du må fortelle meg om det følger turtall eller fart.

Den følger turtallet og sette jeg den i n  eller gasser er lyden der  ? i går var den der hele tiden under kjøring

Lenke til kommentar
SecoY skrev (10 minutter siden):

Hva er det du mener her? Hører man det tydeligere fra kupeen enn stående over motoren med panseret åpent?

Få deg en hjelpemann som kan gasse mens du lytter og ser.

 Hører det tydeligere fra kuppelen ja enn ved motorrommet . Jeg skal få noe til å se på det. Men mulig det er no viftereim eller lignende 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...