Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Der gjekk sikringa..!


Anbefalte innlegg

aaad skrev (11 timer siden):

Har nettopp skrudd saman ein PC, med litt nytt og litt gammalt. Då alle kablingar og monteringar var ferdig, og eg trykte på power-knappen, sprang sikringa. Det lukta ikkje svidd... ?

Korleis angriper ein best det problemet?

Det kan vel vere det er straumforsyninga som berre har takka for seg...berre for det, men eg kvir meg litt for å montere ny, i tilfelle det blir reprise av det heile...og eg er jo litt halvredd for at andre komponentar har fått seg ein karamell (!)

Eg har jordfeilbrytar på alle kursar i heimen, og sentralt overspenningsvern...

Kan feil eller feilkabling vere årsaka? Og kva gale kan ein i så fall gjere?

Det einaste eg kan tenkje meg kan vere feil er desse pin-ledningane med pwr/reset...pluss og ground og sånn, men det blei jo straum eit mikrosekund då eg skrudde på ?

Det samme har skjedd meg en gang. Helt ny strømforsyning (evga gq) fra komplett. Bytta strømforsyning og problem løst.. 

Power, reset osv fra kabinettet kan ikke forårsake dette. Det er Ingen "pluss og minus" på disse, med unntak av de som er merket Led (altså indikatorer for power on og hdd aktivitet). Power og reset er NO brytere, altså normally open. Når du trykket på knappen lukker du kretsen og slår på pc, altså pluss og minus er irrelevant. 

Kobler du positiv og negativ feil på led-indikatorene vil de bare ikke fungere. Det kan ikke skade systemet.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støvsugar ✔️
Skifta likevel til ein 16A-kurs   ✔️
Snudde pwr/reset pins   ✔️
Kopla frå straum på alle komponentar utanom HK   ✔️
Skrudde på straum og trykte start   ✔️

PC'EN SURRAR OG GÅR! ?  ...i ca 10 sekund, før han stenger ned, (...men det er nok eit anna problem)

Uansett, ...koplar til skjermkort og skjerm og HD, og startar igjen. Får iallfall opp boot-skjermen før han loggar av igjen, og det tydar vel på at verken HK, PSU, RAM, GPU, m.m. er sett ut av spel....

Kva var problemet? Tja, sei det...men det ser altså ut til at desse pwr/reset-pin-ledningane stod feil. Ikkje så greitt å vite, når det ikkje står kva som er pluss og minus og begge ledningane er svarte (!)

Det nye problemet er nok ein "issue" med CPU'en, FX9590 - ein CPU frå helvete. Hadde same problemet med eit anna oppsett, og byta til ein FX8350, og då funka alt "smood". Tenkte dfor å prøve med monsterkjølar og eit HK som er kjent for å takle CPU'en, men nei. Veit ikkje om eg gidd styre meir med denne, og tenkjer eg berre puttar inn ein FX6300 eg har for handa...blir primært ikkje noko gaming-PC uansett.

Nokon som vil ha ein FX9590? ...billig! ?

...eventuelt byte med ein FX8350? ?

Kan jo vere CPU'en har feil ved seg òg, ...kjøpt på eBay for eit par år sidan

Lenke til kommentar

Kommer du deg inn i bios? I såfall ville jeg prøvd å klokke den til 4 GHz (som FX 8350 bruker) istedet for 4.7.

Om du har prøvd får på annet hovedkort med samme problem og samme cpu så vil jeg tro at det er cpu som er defekt (selv om det kan også være noe annet).

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
aaad skrev (2 timer siden):

Nja, ...er vel ikkje meir enn eit par-tre år gammal, men har ikkje vore i bruk på eit år eller noko. Og så er det vel det nokon vil kalle ein billig-PSU, sjølv om han etter mi lommebok absolutt er dyr nok... ?

Chieftec ? off! Prøv ein aen PSU er du snill! Får håpe at den ikke har tatt livet av komponentene dine..
Den nermer seg i rykte på visse andre PSU merker(NorthQ etc)

 

Prøv en annen PSU viss du har mulighet :)


Edit 2: 
Etter å ha lest flere av kommentarene.


1: Prøv en annen PSU.

2: Clear CMOS

3: Koble kun til det viktigste(er det intregrert gpu i cpu?) HK, 1 rambrikke, SSD/HDD og CPU.

4: Kommer du inn i bios uten at den stopper, oppdater til siste bios.

5: Funker ingenting av dette, legg den ut på finn.no til gis bort.

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar
Svein M skrev (47 minutter siden):

Kommer du deg inn i bios?

Nja, ...nei, gjorde ikkje det, for han stengde ned før eg rakk å kome inn i setup.

Men NO kjem eg inn, for no malar PC'en som ein katt med FX6300....
Eg har aldri brukt dette HK'et. Det stod ein FX8350 i det, som eg har brukt i ein annan PC...var eigentleg berre CPU'en eg var ute etter då, men kjøpte likevel heile greia (Finn) med god ram og eit high end HK (Crosshair V Formula Z), sidan prisen var bra....

Når eg no har greidd å kome inn i setup, viser det seg at CPU'en er overklokka litt. Det fiksar jo FX6300 greitt, men FX9590 er ikkje noko ein prøver å overklokke, med mindre ein har kjølar som går på flytade nitrogen... ?

Trudde eigentleg bios blei sett til default når ein puttar inn ein ny CPU....

Spørsmålet er om eg skal prøve å setje inn 9590'en igjen, no som eg har "default'a" setup? ?
Det er òg nyaste bios ser eg...

sveibuen skrev (52 minutter siden):

Får håpe at den ikke har tatt livet av komponentene dine..
Den nermer seg i rykte på visse andre PSU merker(NorthQ etc)

Tja, har eigentleg gode erfaringar med Chieftec PSU'ar, heilt sidan den digitale steinaldaren...?
Dette er ein "bronze-version", men har sett testar som eigentleg legg dei fleste element i boksen til "silver"...
Har putta dei i to andre PC'ar òg, og det har ikkje vore noko problem...relativt lite støy òg.

Lenke til kommentar
aaad skrev (4 minutter siden):

Trudde eigentleg bios blei sett til default når ein puttar inn ein ny CPU....

Burde sjølvsagt tenkt tanken før eg byrja styre med å byte CPU, for det er vel ein reset-jumper for bios på kortet eller noko...er litt sirup i hjernebarken av og til... ?

Lenke til kommentar
aaad skrev (17 minutter siden):

Trudde eigentleg bios blei sett til default når ein puttar inn ein ny CPU....

Spørsmålet er om eg skal prøve å setje inn 9590'en igjen, no som eg har "default'a" setup? ?
Det er òg nyaste bios ser eg...

Jeg ville ha tatt resett på bios under cpu bytte slik at bios vet at det skal starte fra scratch og finne hva cpu som er der.

Lenke til kommentar
Svein M skrev (30 minutter siden):

Jeg ser også at FX-9590 har TDP på 220W mot FX-6300 95W, så jeg ville kanskje også stille meg spørsmålet om jeg er mest tjent med den som bruker minst strøm. Men hadde vel brukt FX-9590 og klokket den ned litt om den hadde virket.

Ikkje så nøye om det brukar litt straum, berre det verkar. Det meste går vel ut i varmeenergi uansett, og når ein her oppunder nordkalotten helst må fyre litt for å halde varme i kåken i 10 av 12 månader, er det ikkje så nøye om 3-400w av varmen kjem frå PC'en... ?

FX9590 er tilbake i boksen, og går heilt fint med default bios-setting... ?

Jo, ser det er dei som har klokka ned denne for å halde han stabil, men det får ein vente og sjå med. Verkar det greitt, sit eg vel mest med den ultimate FX-rig'en...er litt artig å tyne gårsdagens utstyr ?

Det er god nok kjøling som er spørsmålet her som regel....og eit HK som ikkje har "issues" med CPU'en. Per no køyrer han med idle temp på 41 grader, og det er visst ganske så bra for denne kraftkaren...men med ope kabinett då.

Så får eg sjå korleis det ser ut etter litt stresstesting og sånn, når eg får Windows opp og gå...

Per no har eg desse specs'a:

Crosshair V Formula Z
FX9590
Noctua NH-D14 Cooler
16GB DDR3 2400
RX590 Fatboy GPU
500GB SSD HD
 

Lenke til kommentar
22 hours ago, Kyrre S. said:

Ja, med tanke på at man kan starte pc med er skrujern så var det nok ikke power switch kabelen.. 

 

Eg må hugse fikse maskina mi eg. Frontpanel-kobllinga skjedde det noko med når eg tok med meg maskina heim frå Oslo til Haugesund, men sida eg har direkte tilgang til den seksjonen av hovudkortet frå sitteplassen min har eg berre starta maskina mi med eit lite skrujern siste månedene... ?

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...