Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Golf'ern skrev (1 minutt siden): For ett latterlig keeperspill! redder den inn i mål.. underholde det her. Du hadde tatt den?
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 Bamford burde scora der. Konklusjonen etter 25 minutter her er i hvert fall at Bielsa fortsatt er klin gæren taktisk.
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Har det vært snakk om når de skal begynne å tillate litt publikum på kamp igjen? Er virkelig La Manga-følelsen over dette altså. Jeg som endelig hadde tenkt å dra bort å se litt kamper denne sesongen (begynte å planlegge litt før jul i fjor), men det skjer jo ikke....
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Snikpellik skrev (2 minutter siden): Bamford burde scora der. Konklusjonen etter 25 minutter her er i hvert fall at Bielsa fortsatt er klin gæren taktisk. Og det er grunnen til at han aldri har slått gjennom i PL. Bamford er særdeles god i Championship, men ikke fått det til i PL. Jeg er Chelseasupporter, og vi hadde store forhåpninger til ham. Tror jo han fort kunne gjort det meget bra i Tyskland, Spania, Italia eller Frankrike om det ikke vil seg denne sesongen heller. Bielsea ER klin gærn. Er jo grunnen til at han knapt har titler i karrieren sin.
Golf'ern Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (5 minutter siden): Du hadde tatt den? Kunne ikke gjort det værre ihvertfall Vvd gir det tilbake.
oOF Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (Akkurat nå): Og det er grunnen til at han aldri har slått gjennom i PL. Bamford er særdeles god i Championship, men ikke fått det til i PL. Jeg er Chelseasupporter, og vi hadde store forhåpninger til ham. Tror jo han fort kunne gjort det meget bra i Tyskland, Spania, Italia eller Frankrike om det ikke vil seg denne sesongen heller. Bielsea ER klin gærn. Er jo grunnen til at han knapt har titler i karrieren sin. Men Bamford har jo scoret et mål allerede i PL denne sesongen. 1
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (1 minutt siden): Har det vært snakk om når de skal begynne å tillate litt publikum på kamp igjen? Er virkelig La Manga-følelsen over dette altså. Jeg som endelig hadde tenkt å dra bort å se litt kamper denne sesongen (begynte å planlegge litt før jul i fjor), men det skjer jo ikke.... Det er ventet flere test events med tilskuere i England utover høsten. Har postet en del om det over de siste sidene i korona-tråden som ligger festet øverst i denne kategorien.
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 oOF skrev (Akkurat nå): Men Bamford har jo scoret et mål allerede i PL denne sesongen. Les innlegget mitt igjen. Og se skåringen igjen. Sånn før du skal være eplekjekk.
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Det er ventet flere test events med tilskuere i England utover høsten. Har postet en del om det over de siste sidene i korona-tråden som ligger festet øverst i denne kategorien. Ok, takk for info. Jeg gidder ikke lese korona-tråder på noen nettforum, de er totalt useriøse, så setter pris på at du deler med meg. Har en "inn" på Stamford Bridge samt gratis overnatting i London vest, så for min del så er det bare å få bestilt flybilletter.
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 Dette er allerede en klassiker.
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Whiteshit skrev (Akkurat nå): Eg valgte feil cpt på fpl Sjæl, men objektivt sett var ikke Auba et dårlig valg heller. Fulham så jo ikke ut defensivt, men hadde alltid i bakhodet at presset til Bielsa kunne straffes av et lag som Liverpool. Ironisk nok har 3/3 mål kommet på dødball.
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (3 minutter siden): Ironisk nok har 3/3 mål kommet på dødball. Bamford sitt var ikke dødball
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Herlig mye banter mellom Jamie Carragher og Martin Tyler i denne kampen altså. Koch er til stor glede for disse guttene.
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 (endret) Snikpellik skrev (1 minutt siden): Bamford sitt var ikke dødball Leeds har heller ikke skåret 3 mål per nå ? Les innlegget på nytt ? Endret 12. september 2020 av RaptorStrike
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (1 minutt siden): Leeds har heller ikke skåret 3 mål per nå ? Les innlegget på nytt ? Da er jeg med!
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Da er jeg med! No worries mate. Hvilket lag holder du med? ?
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (6 minutter siden): No worries mate. Hvilket lag holder du med? ? ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå