Gå til innhold

Ønsker å spille (offline) flysimulator


Anbefalte innlegg

Så skal jeg bare nøye meg med å spille dette spillet i kompatibilitetsmodus da? Er det nettopp derfor denne muligheten finnes? Trodde det bare var for å feilsøke og evnt. spille det på Windows 10 igjen etter at feilen er funnet og rettet. Terrenget virker fortsatt like sjelløst som sist og veldig hakkete og viser ikke noe forbedring over det gamle grafikk kortet så er veldig usikker på hva som egentlig skjer. Cockpiten ser en del bedre ut men fortsatt ser jeg kanter og egger der ting burde være "smootha ut" om du skjønner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, Gjest Baardsen said:

Så skal jeg bare nøye meg med å spille dette spillet i kompatibilitetsmodus da? Er det nettopp derfor denne muligheten finnes? Trodde det bare var for å feilsøke og evnt. spille det på Windows 10 igjen etter at feilen er funnet og rettet. Terrenget virker fortsatt like sjelløst som sist og veldig hakkete og viser ikke noe forbedring over det gamle grafikk kortet så er veldig usikker på hva som egentlig skjer. Cockpiten ser en del bedre ut men fortsatt ser jeg kanter og egger der ting burde være "smootha ut" om du skjønner.

Hvorfor ikke spille på nettet? Du går jo glipp av mye. War thunder er jo gratis også. Du taper ikke noe på å sjekke det ut akkurat. 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Endte opp med at jeg kjøpte IL-2 Stalingrad på Steam selv om jeg absolutt ikke ville gå den veien. Så vel at det ikke fantes noe godt alternativ. Funker som bare fy dette Steam opplegget, veldig sømløst, men liker ikke at jeg nå spiller "online" selv om jeg bare spiller alene og ikke mot andre spillere. Har vel ikke prøvd å sette modus til "offline" det blir liksom for mye styr. Spiller en times tid hver dag og det er like moro hver gang. Går mest i samme suppa, enten Mig-3 scramble på Moskva eller 262 scramble på Rheinland. Er nok en hardnakket WWII flysim type, bryr meg ikke det spor om andre typer spill. Veldig fint til å fordrive tiden med er dette ihvertfall. Det er jo egentlig ikke noe annet det er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...