Gå til innhold

DEBATT: – Regjeringen forhandler vekk demokrati på kunnskapsløst grunnlag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er så sykt at jeg mangler ord.

En ting er å ha en næringsminister som ikke vet hvordan teknologi fungerer på helt basalt nivå, men at hennes stab.i regjeringen ikke kan finne en eneste person som vet hvordan en datamaskin fungerer når de er ansvarlige for forhandlinger som kan påvirke verdiskapning for tusenvis av milliarder kroner er .. det finnes ikke ord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt kildekoden til AMS strømmålerne som tvinges inn i folks hjem, men som ikke er en strømmåler men en beregningsmaskin hvor nettselskapene selv kan bytte koden når de vil uten noen for,m for kontroll av myndighetene. Men jeg får verken kjøpe en ams for å prøve å hacke de eller for å finne svakheter feil og lovbrudd. Og ikke har jeg fått innsyn i kildekoden eller fått svar på om myndighetene kontrollerer programvaren i målerne. Nettselskapene kan lett svindle med de nye AMS målerne som overvåker folk døgnet rund i deres hjem og i tillegg sender unødvendig stråling døgnet rundt (stråling er usunnt og mange får plager av det selv om MSM hardnakket påstår at alle som plages er gale). MSM er gale globalistnazister som støtter innføringen av FNs teknokratiske diktatur (FN agenda 30).

Lenke til kommentar
oppat skrev (16 timer siden):

En ting er å ha en næringsminister som ikke vet hvordan teknologi fungerer på helt basalt nivå, men at hennes stab.i regjeringen ikke kan finne en eneste person som vet hvordan en datamaskin fungerer når de er ansvarlige for forhandlinger som kan påvirke verdiskapning for tusenvis av milliarder kroner er .. det finnes ikke ord.

Nei, nei, nei, nei, nei! Dette er så grunnleggende og enkelt å sette seg inn i! Ingen unnskyldning kan godtas! Hun må selv kunne klare dette!

Endret av Memento scientiam
Lenke til kommentar
On 9/4/2020 at 10:14 AM, galasb said:

Jeg skulle gjerne hatt kildekoden til AMS strømmålerne som tvinges inn i folks hjem, men som ikke er en strømmåler men en beregningsmaskin hvor nettselskapene selv kan bytte koden når de vil uten noen for,m for kontroll av myndighetene. Men jeg får verken kjøpe en ams for å prøve å hacke de eller for å finne svakheter feil og lovbrudd. Og ikke har jeg fått innsyn i kildekoden eller fått svar på om myndighetene kontrollerer programvaren i målerne. Nettselskapene kan lett svindle med de nye AMS målerne som overvåker folk døgnet rund i deres hjem og i tillegg sender unødvendig stråling døgnet rundt (stråling er usunnt og mange får plager av det selv om MSM hardnakket påstår at alle som plages er gale). MSM er gale globalistnazister som støtter innføringen av FNs teknokratiske diktatur (FN agenda 30).

Placebo er ett godt dokumentert fenomen ja, mens absolutt ingen som påstår de blir dårlig av strålingen fra AMS målere har kunnet passert en elementær blindtest med mangfoldig mye mer stråling enn det en enkelt AMS måler produserer...

 

Burde derimot ha fått mulighet til å gått igjennom kildekoden til AMS målene, det kan jeg være enig med. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...