Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

25 år (snart 26) og fikser ikke å få venner


Anbefalte innlegg

Jeg skal si rett ut hva du tenker og ingen tør å si og jeg risikerer å bli kicka herfra: Det er nok trynefaktoren!
For min del håper jeg du finner noe å brenne for eller møter noen folk du kan være ok med og ikke faller ned i dop og/eller alkotilværelsen for mye (selv om det er lett å ty til det og deler av samfunnet oppfordrer til det).

Kjenner 2 stk som ikke var velsignet med utseendet når Gud sjenket sin lanke over dem for mekke trynet på plass og en av dem valgte isolasjon og drekking og dop, den andre valgte å bli alkoholiker men bygge seg en vennekrets med å selge HB.
De er begge dau pga kroppen svikta helt etter åresvis med knark og drekka.

Kanskje du kunne vurdere Buddisme?
Det er ikke en religion som mange tror, men en innsikt i universet. Litt likt kvantefysikk.
Uansett... lykke til.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Helpless/Green said:

Jeg skal si rett ut hva du tenker og ingen tør å si og jeg risikerer å bli kicka herfra: Det er nok trynefaktoren!

At utseende har mye å si kan jeg trygt avkrefte. Ta det fra en som ser ganske bra ut, men som har slitt med samme problemet store deler av livet. Samme med min far.

Utstrålingen din har alt å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Helpless/Green skrev (6 timer siden):

Jeg skal si rett ut hva du tenker og ingen tør å si og jeg risikerer å bli kicka herfra: Det er nok trynefaktoren!
For min del håper jeg du finner noe å brenne for eller møter noen folk du kan være ok med og ikke faller ned i dop og/eller alkotilværelsen for mye (selv om det er lett å ty til det og deler av samfunnet oppfordrer til det).

Kjenner 2 stk som ikke var velsignet med utseendet når Gud sjenket sin lanke over dem for mekke trynet på plass og en av dem valgte isolasjon og drekking og dop, den andre valgte å bli alkoholiker men bygge seg en vennekrets med å selge HB.
De er begge dau pga kroppen svikta helt etter åresvis med knark og drekka.

Kanskje du kunne vurdere Buddisme?
Det er ikke en religion som mange tror, men en innsikt i universet. Litt likt kvantefysikk.
Uansett... lykke til.

Det var da fælt, da. 

Dette er ikke sant. Samma hvordan man ser ut, så kan man lett få venner (og kjæreste) 

Som han over meg sier handler det om hvordan du bærer deg selv og hva man utstråler. Det er veldig lett å ikke oppfatte selv hva slags signaler man sender ut til andre. Dette er noe jeg har merket selv. Hvis man føler seg bra og vil være bra, så er dette noe andre vil fange opp og finne tiltrekkende. Det går motsatt om man føler seg dritt og tror man er dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...