Gå til innhold

Irc kanal på EFnet


Anbefalte innlegg

Jeg har hørt rykter om at det har vært ønske om en Irc kanal dedikert til mobilprat.

 

og derfor har jeg og OleP startet en kanal på EFnet som heter #Mobilprat ...

 

Det er bare å joine!

Jeg må også presisere at denne kanalen har _ingenting_ med amobil å gjøre, denne kanalen er laget av to brukere av dette forumet _for_ brukeran på dette forumet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at denne tråden er laget vil jeg gjerne også informere om en allerede oppegående kanal, med samme formål.

 

Dette er #p800 , på samme nettverk. Kanalen består mye av p800 brukere, men utviklet seg til å handle om mobiler generelt. På dette tidspunket har vi over 70 brukere.

 

Denne kanalen har heller ingenting med amobil.no å gjøre.

 

Velkommen :)

Lenke til kommentar
#p800 er engelsk, mens #mobilprat er norsk (= (=

litt feil.

 

#p800 har ikke et bestemt språk, men ettersom de som er der er fra alle kanter av jorda benyttes engelsk mye ja. Det er alikevel stor overvekt av skandinaver der, så norsk blir brukt endel også.

Fikk kjeft an en svenske for å snakke Norsk med arehei på p800 jeg... :thumbdown: Klagde på at det var en engalsk kanal.. :thumbdown: jaja. Får vel holde meg til det.. :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg skal idle for dere :D Nick: |aLeKs| #Mobilprat @ EFnet :thumbup:

har egentlig aldri skjønt poenget med idling.

 

er det "respekt" at en kanal ser stor ut? Hva er meningen med å ha mange på kanalen om de ikke snakker?

 

ville heller hatt en kanal med 30 aktive folk enn en kanal med 80 stille og 15 aktive f.eks...

Lenke til kommentar

#Unlock.no er også en nystartet IRC kanal (EFnet).

 

På #Unlock.no kan du:

  • Sende gratis SMS
  • Generere opplåsningskoden for operatørlåste Nokia telefoner
  • Snakke/diskutere/få hjelp til mobil-relaterte ting
  • Snakke/diskutere/få hjelp til xbox (helst modchip relaterte ting)

I skrivende stund er vi 18 folk (inkludert SMS og unlock boter), men det øker stadig (til tross for lite reklamering...)

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...