tor_erik Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 (endret) Swat: Urban Justice er like rundt hjørnet. Noen som har noe støff om dette spillet egentlig? Har hørt lite om det... Ellers må vel Deus Ex: Invisible Wars nevnes, det skal visstnok komme i februar... Endret 3. januar 2004 av tor_erik
Windoge Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Swat: Urban Justice er like rundt hjørnet. Noen som har noe støff om dette spillet egentlig? Har hørt lite om det... Ellers må vel Deus Ex: Invisible Wars nevnes, det skal visstnok komme i februar... Deus Ex er jo kommet for lengst vel? Urban Justice har jeg lite info om men tothegame.com tilsier 6 Januar, og screenshots fra spillet ser FETE ut!
Cursio Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Stalker - Oblivion LostFar Cry Splinter Cell - Pandora Tomorrow Gleder meg syykt til disse! Men i tillegg vil jeg legge til Trackmania, Dom 3 og Half Life 2. Endret 5. januar 2004 av CurSi0
NoLimit_^ Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Swat: Urban Justice er like rundt hjørnet. Noen som har noe støff om dette spillet egentlig? Har hørt lite om det... Ellers må vel Deus Ex: Invisible Wars nevnes, det skal visstnok komme i februar... Deus Ex er jo kommet for lengst vel? Den amerikanske versjonen er kommet, europeisk lansering er i februar siden franskmenn og tyskere ikke er godt nok utdannet til å ha lært seg et språk nr 2...
Exxonsen Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Starcraft 2 kommer visstnok KUN till konsoll, ikke PC. D var ihvertfall tilb.meldingen jeg har fått fra Blizzard
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Starcraft: Ghost er ikke starcraft 2, pervokris
baldviking Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Codename panzer har en lekker trailer ute, med mye smell og bakgrunnsgrafikk som faller i ruiner...
daniKey Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Championship Manager 03-04 Medal Of Honor-Rising Sun (har vell kanskje kommet ut..)
Olle P Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 CMAK släpptes 3:e december. Som CMBB fast i annan miljö. SB2 kommer inom kort. En stor förbättring från SB, som i sin tur är den bästa moderna pansarsim för civilister som finns att köpa just nu. (SB2 Pro är redan tillgänglig för militära organisationer.) /Olle
FredrikFtw Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 World of Warcraft kommer jo.. Ser jo ganske bra ut hittil!
Stig_W Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Noen som vet når Fable kommer ut? Muligens i april....
zbegra Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Kommer : Duke Nukem forever, Det har jeg venta på helt siden de anonserte det for mange mange år siden, lever virkelig opp til navnet forever... virker som de aldri har tenkt å release det
Stig_W Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Utenom mange gode titler som allerede er blitt nevnt i denne tråden må jeg si at jeg begynner å glede meg til Hitman 3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå