pavllion Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 (endret) Hei, Vurderer å kjøpe PC fra Dell.no. Når jeg prøver å ringe kundeservice om informasjon om produktet får jeg beskjed om å sjekke Dell.no. Da begynner jeg å lure, må man betale frakt om det er noe som er gale med produktet eller man ønsker angrerett av produkt? Og hvor enkelt er det å få tak i kundeservice om det faktisk er noe som er gale med maskinen og man ønsker å sende den inn for service? Har lest litt på facebook siden til Dell, og folk sier det er vanskelig å få kontakt med dem. Har noen erfaringer med Dell.no? Endret 5. august 2020 av pavllion
Cipher Panda Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 https://www.dell.com/learn/no/no/nocorp1/terms-conditions/art-consumer-no
pavllion Skrevet 5. august 2020 Forfatter Skrevet 5. august 2020 (endret) Har lest den, og virker som siden er oversatt fra engelsk. Det står også at det er 2 års reklamasjonrett, er det ikke 5år på produkter som er ment til å vare i 5 år? Noen som har kjøpt fra Dell.no før og kan komme med sine erfaringer? Endret 5. august 2020 av pavllion
Novice99 Skrevet 7. mai 2021 Skrevet 7. mai 2021 Jeg er i samme situasjon nå, prøver å få kontakt med Dell, men å få de i tale er veldig vanskelig. Har du en serviceforespørsel kan du bruke en digital løsning, men om du ønsker å snakke med en konsulent, få kjøpshjelp, så er løpet kjørt virker det som. I motsetning til f eks Tyskland hvor både kjøpshjelp og konsulenter er tilgjengelig via telefon eller chat. Sist jeg handlet fra Dell for mange år siden var det kjøpshjelp og få her også, noen å stille spørsmål til. Jeg har hørt at servicenivået til Dell har blitt merkbart dårligere i hele Skandinavia, da Dell ikke prioriterer området stort sett i det hele tatt. Er dette bare rykter, eller er det noe i det ? Jeg stiller samme spørsmål som trådstarter - er det noen som har erfaring med kjøp fra Dell/Dell.no i den senere tid ? Hvilke erfaringer har du gjort deg i så fall ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå